- Objavljeno: 18.06.2019.
Hrvatska tvrtka osvojila Karibe
Do danas je Carwiz international uspješno ostvario plasman franšizne mreže na tržišta Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra, Maroka, Turske, Srbije i Albanije. Management Carwiza trenutno vodi pregovore o franšiznoj suradnji s 20-ak rent a car kuća iz cijelog svijeta - između ostalog i s tržištima Vijetnama, Brazila, Rusije, Malezije, Malte, Portugala, Španjolske...
Carwiz International plasirao je franšizno poslovanja svog branda na karipsko tržište, točnije otok St. Maarten.Trenutno su u tijeku pregovori o pozicioniranju CARWIZ rent a cara i na okolna karipska otočja čime je nakon Hrvatske, Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra, Maroka, Turske, Srbije, Albanije, uspješno finalizirano dodatno globalno pozicioniranje branda. Ujedno, to je i prvi poslovni iskorak Carwiz Internationala prema prekooceanskim tržištima.
Prema riječima Krešimira Dobrilovića, direktora i vlasnika Carwiza, plasmanom tvrtke na tržište ove karipske države postignut je velik uspjeh. „Poznato je kako su Karibi, odnosno St. Maarten iznimno potentna turistička destinacija. Riječ je o destinaciji koja je svojim turističkim ostvarenjima zadobila poštovanje u međunarodnim okvirima. Naši partneri s kojima smo završili proces franšiznog plasmana garancija su kako će poslovni rezultati koje očekujemo u narednim godinama biti uistinu i ostvareni. Uz to, jačanjem branda i promocijom raspoloživim kanalima, očekujemo kako će se Carwizovoj obitelji uskoro pridružiti još neke karipske destinacije“.
Do danas je Carwiz international uspješno ostvario plasman franšizne mreže na tržišta Grčke, Bosne i Hercegovine, Latvije, Cipra, Maroka, Turske, Srbije i Albanije. Management Carwiza trenutno vodi pregovore o franšiznoj suradnji s 20-ak rent a car kuća iz cijelog svijeta - između ostalog i s tržištima Vijetnama, Brazila, Rusije, Malezije, Malte, Portugala, Španjolske...
Carwiz u Hrvatskoj danas broji gotovo 100 zaposlenika i posluje putem online kanala prodaje te putem 13 poslovnica u svim većim gradovima i turistički značajnijim središtima u Hrvatskoj. Putem B2B kanala posluju s gotovo svim značajnijim međunarodnim turističkim emitivnim tržištima. U svega dvije godine poslovanja ostvareni su značajni rezultati, dok je u protekloj godini ostvareno preko 50 milijuna kuna prometa. Ukupan promet je u odnosu na 2017. godinu rastao za više od 100%, isto kao i broj zaposlenih.
(Poslovni dnevnik)