Hrvatska tvrtka koja radi za Uber i Burger King razmišlja o izlasku na američku burzu

Slika /slike 1/Financije/FAH-H5148232_cr.jpg

Infobip, hrvatska tehnološka tvrtka ima klijente kao što su Uber Technologies Inc. i Burger King, razmišlja o izlistavanje dionica na burzi u New Yorku. Klijenti tvrtke uključuju i Vodafone Group Plc, Costco Wholesale Corp i Zendesk Inc.

Infobip, hrvatska tehnološka tvrtka koja ima klijente kao što su Uber Technologies Inc. i Burger King, razmišlja o izlistavanje dionica na burzi u New Yorku jer planira daljnje širenje poslovanja u SAD-u.

IPO "je nešto o čemu trenutno razgovaramo", rekao je Silvio Kutić, suosnivač i glavni izvršni direktor Infobipa, u telefonskom razgovoru. "Neprestano razmišljamo i provjeravamo kada ići u ovom pravcu, možda u narednih nekoliko mjeseci, pola godine, godinu dana, donijet će se odluka.

Tvrtka pruža korporacijama tehnologiju za slanje obavijesti kupcima putem različitih kanala, kao što su WhatsApp ili SMS poruke. U ožujku je tvrtka priopćila da Uber koristi svoju tehnologiju za maskiranje kontaktnih podataka kad komuniciraju vozači i naručitelji vožnje. Klijenti tvrtke uključuju i Vodafone Group Plc, Costco Wholesale Corp i Zendesk Inc.

Osnovan 2006. godine, Infobip ima oko 1.750 zaposlenika koji su ostvarili u 2018. godini oko 435 milijuna eura (485 milijuna dolara) prihoda, navodi Kutić. Zaposlenici posjeduju 10% dionica, a ostatak dijele tri osnivača tvrtke. "U posljednje dvije godine imali smo oko 30% godišnjeg rasta prihoda, a ove godine čak ubrzavamo", rekao je Kutić. Potražnja za upozorenjima SMS telefonskim porukama "i dalje raste kao ludo diljem svijeta."

Sektor je visoko fragmentiran. Infobip ima snažne domaće rivale u zemljama kao što su Kina i Brazil, ali najveći je Twilio Inc. u Sjedinjenim Državama.

Tvrtka je pojačala svoju prisutnost posljednjih mjeseci u SAD-u otvaranjem ureda u New Yorku, koji je drugi u zemlji, nakon što je kupila imovinu od Ericssona AB. "Sada se pripremamo za naš veliki potisak", rekao je Kutić. "Danas oko 35% našeg prihoda dolazi od američkih kupaca, ali to su digitalne izvorne tvrtke iz Silicijske doline, koje posluju s nama diljem svijeta."

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz