Hrvatska turistička ponuda predstavljena na svjetskom sajmu ITB Berlin

Slika /dokumenti/RH na ITB.jpg

Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na svjetskom sajmu ITB Berlin, koji se održava od 4. do 6. ožujka. Osim HTZ-a kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda na ITB-u svoju ponudu predstavlja i 25 suizlagača, među kojima su i turističke zajednice grada Zagreba, Splitsko-dalmatinske županije, grada Splita, Dubrovačko-neretvanske županije, grada Dubrovnika, Šibensko-kninske županije, Ličko-senjske županije i grada Rovinja.

Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na svjetskom sajmu ITB Berlin, koji se održava od 4. do 6. ožujka, izvijestili su u utorak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Ovogodišnji nastup, kako se navodi u priopćenju, okrunjen je dodjelom prestižnog priznanja portala European Best Destinations (EBD), koji je Hrvatsku proglasio najboljom europskom destinacijom za putovanja u 2025. godini.

Osim HTZ-a kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog štanda na ITB-u svoju ponudu predstavlja i 25 suizlagača, među kojima su i turističke zajednice grada Zagreba, Splitsko-dalmatinske županije, grada Splita, Dubrovačko-neretvanske županije, grada Dubrovnika, Šibensko-kninske županije, Ličko-senjske županije i grada Rovinja.

"Njemačka je za nas najvažnije emitivno tržište, i zato i na ovom jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova u Berlinu šaljemo poruku da je Hrvatska destinacija koja Nijemcima nudi vrijednost za novac, koja 365 dana u godini nudi kvalitetu i bogatstvo sadržaja", kazao je ministar turizma Tonči Glavina. Glavina je rekao kako su ponosni što je Hrvatska proglašena najboljom zemljom za posjetiti u 2025. prema EBD i to po izboru više od milijun putnika.

Hrvatska delegacija na sajmu je održala sastanke s važnim partnerima kao što su Njemačko udruženje putničkih agencija (DRV), ADAC, Novasol, Eurowings, TUI, Ameropa, Alltours, Olimar i Jet2, a glavne teme bile su daljnji razvoj suradnje, poslovna očekivanja, trenutno stanje bookinga na njemačkom tržištu te prognoze vezane uz ovogodišnji turistički rezultat.

Hrvatski štand obišao je i veleposlanik RH u SR Njemačkoj Gordan Bakota, navodi se u priopćenju HTZ-a.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je kazao kako su interes za Hrvatskom iskazan na ITB-u, kao i dobiveno priznanje koje je uručio EBD, pokazatelj da Hrvatska ima status kvalitetne i sadržajne turističke destinacije, i to na globalnoj razini. Staničić je rekao i kako se, prema povratnim informacijama brojnih partnera, i u 2025. s njemačkog tržišta očekuje stabilna razina potražnje, rast turističkog prometa u razdobljima pred i posezone, veći naglasak na istraživanju naših kontinentalnih autentičnih destinacija te ono što brojni partneri posebno naglašavaju, razumne cijene i dobivenu vrijednost za novac.

Direktor Predstavništva HTZ-a u Frankfurtu Romeo Draghicchio je kazao kako je Hrvatska na ITB-u predstavljena kao destinacija koja mijenja svoje trendove u smjeru održivog turizma te kao odredište koje pruža visoku kvalitetu svojih usluga.

Lani su Nijemci u našoj zemlji ostvarili više od 22 milijuna noćenja, od čega najviše u Istri (preko 10 milijuna noćenja), na Kvarneru (preko 4,5 milijuna noćenja) te u Splitsko-dalmatinskoj i Zadarskoj županiji (preko 2,4 milijuna noćenja), a gledano prema destinacijama u Rovinju, Poreču i Medulinu.

(Hina)
 
 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz