Hrvatska se promovira kao eno-gastro destinacija na turističkom sajmu u Beču

Slika /slike 1/Turizam/vino i sir u Beču.jfif

U sklopu sajma Sektor za turizam HGK organizira predstavljanje i degustaciju hrvatskih vina i sireva uz stručno vodstvo sommeliera i prezentaciju različitih vinskih regija i sorti pod brendom HGK Vina Croatia-Vina Mosaica, s ciljem promocije Hrvatske kao destinacije eno-gastro turizma.

Najveći austrijski turistički sajam Ferien Messe Wien održava se od 16. do 19. ožujka 2023. u Beču, a ovogodišnja zemlja partner je Hrvatska. U sklopu sajma Sektor za turizam HGK organizira predstavljanje i degustaciju hrvatskih vina i sireva uz stručno vodstvo sommeliera i prezentaciju različitih vinskih regija i sorti pod brendom HGK Vina Croatia-Vina Mosaica, s ciljem promocije Hrvatske kao destinacije eno-gastro turizma.

"Turizam i poljoprivreda za Hrvatsku su iznimno važni sektori te je nužno njihovo što jače povezivanje. Manifestacije poput ovog sajma prilika su da turizam bude promotivni alat kvalitetnih hrvatskih proizvoda. Eno-gastro turizam temeljen na izvornim, domaćim proizvodima je održivi turizam visoke dodane vrijednosti i sve je značajniji pri odabiru putovanja jer nudi autentičnost i diferencijaciju destinacije za sve zahtjevnije turiste novog doba", kazao je predsjednik HGK Luka Burilović.

Prezentacija i degustacija hrvatskih kvalitetnih vina namijenjena je stranim partnerima koji održavaju sastanke na hrvatskom štandu, turističkim agencijama, medijima, avioprijevoznicima, predstavnicima turističkih udruženja različitih emitivnih zemalja, te u najvećoj mjeri posjetiteljima sajma kojih se u Beču očekuje preko 150 tisuća.

Programe prezentacije na hrvatskom štandu vodit će sommelier Mario Meštrović, nositelj Gold certifikata međunarodne A.S.I. diplome, koju za sada broji 114 certificiranih sommeliera u svijetu, i ocjenjivač vina na najprestižnijem svjetskom natjecanju Decanter World Wines Awards.

Sektor za turizam HGK već niz godina na najvećim turističkim sajmovima organizira Cheese&Wine Meetup-ove domaćih i inozemnih partnera - degustacije vina na štandu Hrvatske turističke zajednice uz stručno vodstvo sommeliera i prezentaciju različitih vinskih regija i sorti pod brendom HGK Vina Croatia-Vina Mosaica.

Upravo su održani sajmovi Free München, ITB Berlin, a nakon Beča idući je kongresni B2B sajam IMEX Frankfurt te sajmovi WTM u Londonu i IBTM u Barceloni.

Radionica će se održati u Zagrebu od 12. do 14. travnja 2023. pod nazivom Uvod u sommelierstvo. Edukacija će pokriti teme poput praktičnog prikaza posluživanja različitih vina, analiziranje vina putem vida, mirisa i okusa, osnove i tehnike usklađivanja hrane i vina, kako bi se pomoglo ugostiteljima i hotelijerima u trenutno najvećoj problematici hrvatskog turizma - nedostatku kvalificirane radne snage.

(Privredni vjesnik)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz