Hrvatska predstavila turističku ponudu na sajmu New York Travel Adventure Show

Slika /slike 1/Turizam/htz u nj.jpg

HTZ je predstavila na dvodnevnom sajmu "New York Travel Adventure Show" turističku ponudu u sklopu "Hrvatskog paviljona", na kojem su ponude predstavila i 46 hrvatska subjekata koja su održala i vlastite prezentacije pred najvažnijim partnerima s američkog tržišta.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) predstavlja na dvodnevnom sajmu "New York Travel Adventure Show" turističku ponudu u sklopu "Hrvatskog paviljona", a brojni partneri su u razgovorima najavili daljnje širenje ponuda prema hrvatskim destinacijama, priopćio je u nedjelju HTZ.
U sklopu posebnog "Hrvatskog paviljona" ponudu na sajmu predstavlja i 46 hrvatskih subjekata koji su održali i vlastite prezentacije pred najvažnijim partnerima s američkog tržišta, navodi HTZ u priopćenju.

Na sajmu se, između ostalih, predstavljaju turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske, Zadarske i Ličko-senjske županije, Kvarnera te Zagreba i Pule, kao i NP Plitvička jezera te 30-ak drugih subjekata, agencija i hotelskih grupacija iz Hrvatske. S obzirom na to da je Hrvatska jedina europska zemlja u statusu partnera ovogodišnjeg izdanja sajma, koji danas završava, u New Yorku boravi i hrvatska turistička delegacija na čelu s direktorom HTZ-a Kristjanom Staničićem.

"Prisutnost Hrvatske na sajmu u New Yorku te općenita vidljivost naše zemlje na tržištu SAD-a je višestruko važna za cjelokupni hrvatski turistički sektor. Naime, riječ je o našem najvažnijem dalekom tržištu s kojeg tradicionalno ostvarujemo najveći turistički promet, a navedeno potvrđuju i lanjski podaci prema kojima su Amerikanci u našoj zemlji ostvarili više od 1,6 milijuna noćenja. Time smo ostvarili više od 90 posto rezultata iz rekordne 2019. godine što je odličan rezultat", istaknuo je Staničić.

Dodao je i kako se ne smije zanemariti ni činjenicu da su Amerikanci među gostima s najvećom potrošnjom te da vole putovati tijekom cijele godine. "Potencijali daljnjeg rasta su vrlo veliki, a najbolji pokazatelj toga je velik broj hrvatskih i američkih subjekata koji su ovaj sajam iskoristili za brojne međusobne poslovne sastanke i susrete“, poručio je.

U subotu, prvog dana sajma, održana je i poslovna radionica Sell Croatia na kojoj se okupilo više od 120 američkih putničkih agenata, a predstavile su se turističke zajednice, hotelske grupacije, destinacijske menadžment kompanije (DMC) te charter kompanije. "Iznimno nas veseli odličan odaziv hrvatskih, ali i američkih turističkih subjekata koji redom potvrđuju rast popularnosti naše zemlje među američkim ljubiteljima putovanja. Uspješno smo zadržali, a rekla bih i dodatno učvrstili svoju poziciju na ovom tržištu. Vjerujem u nastavak pozitivnog i uzlaznog trenda, a kako je riječ o dalekom tržištu najviše ćemo pažnje i aktivnosti usmjeriti u daljnje jačanje aviolinija i stratešku suradnju s turoperatorima kako bi naša zemlja bila što dostupnija Amerikancima", izjavila je direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku Leila Krešić Jurić.

Održan je i sa predstavnicima Collettea, jednog od najvećih i najstarijih američkih turoperatora, a hrvatska delegacija boravak u New Yorku iskoristila je i za susrete s brojnim partnerima izvan sajma, među inima, s predstavnicima Internove. Riječ je o novom partneru na tržištu, ističe HTZ, koji predstavlja daleko najveći konzorcij putničkih agencija, agenata i savjetnika za putovanja u SAD-u s više od 6.000 agencija u 80 zemalja i više od 100.000 agenata.

Razgovaralo se o mogućnostima suradnje na godišnjoj razini po uzoru na već postojeće i vrlo uspješne suradnje s udruženjima kao što su Virtuoso i Signature, navodi HTZ. 

S predstavnicima turoperatora Downtown Travel, najvećim zakupcima sjedala United Airlinesa razgovaralo se o pokretanju suradnje kroz kreaciju posebnih "talor made" ponuda za različite vrste američkih agenata prilagođenih različitim skupinama američkih turista.

S dugogodišnjim partnerom, aviokompanijom Turkish Airlines USA na čelu s generalnim direktorom Emre Ismailogluom razgovaralo se o mogućnostima daljnjeg povećanja turističkog prometa prema hrvatskim destinacijama, provođenju zajedničkih kampanji i evenata, ali i o uvođenju novih aviolinija za Hrvatsku s naglaskom na letove u pred i posezoni.

Predstavnici HTZ-a sudjelovali su i na TravMedia eventu IMM u sklopu kojeg su održani susreti s predstavnicima medija specijaliziranih za putovanja.

Prema službenim podacima, sajam New York Travel Adventure Show prošle je godine posjetilo oko 14.000 posjetitelja od kojih je oko 3.000 bilo iz segmenta putničkih agenata, turoperatora i medija, a ove se godine očekuju još veće i bolje brojke posjećenosti.

Sajam su obišli i veleposlanik RH u SAD-u Pjer Šimunović te generalni konzul Nikica Kopačević.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz