Hrvatska nautička ponuda na Nautical Channelu

Slika /slike 1/Turizam/hrvatska nautika.jpg

Hrvatska turistička zajednica putem emisije Safe harbour promovira nautički turizam na Nautical Channelu, kojeg prati više od 200 milijuna gledatelja u preko 100 zemalja svijeta. Destinacije koje će se promovirati na Nautical Channelu su Vis, Dubrovnik, Cres, Korčula, Rovinj, Split, Mali Lošinj, Primošten, Rab, Brač, Skradin, Makarska, Pag, Murter, Omiš, Vodice, Ugljan, Ston, Šibenik i Dugi otok.

Hrvatska turistička zajednica putem emisije Safe harbour promovira nautički turizam na Nautical Channelu, kojeg prati više od 200 milijuna gledatelja u preko 100 zemalja svijeta. Iz HTZ-a navode da će se 20 petominutnih emisija emitirati iz različitih hrvatskih nautičkih destinacija s ciljem predstavljanja Hrvatske kao sigurne i poželjne nautičke destinacije te privlačenja što većeg broja nautičara u našu zemlju.

Destinacije koje će se promovirati na Nautical Channelu su Vis, Dubrovnik, Cres, Korčula, Rovinj, Split, Mali Lošinj, Primošten, Rab, Brač, Skradin, Makarska, Pag, Murter, Omiš, Vodice, Ugljan, Ston, Šibenik i Dugi otok.

„Hrvatska je i ove godine dokazala da je jedna od najboljih nautičkih destinacija Mediterana. U ljetnom dijelu godine nautički charter ostvario je 70 posto prošlogodišnjeg rezultata, a s obzirom da je nautika tražen proizvod, koji u aktualnoj situaciji gostima omogućava tražen osjećaj sigurnosti i privatnosti, promovirat ćemo ju i u posezoni. Također, s ciljem podizanja kvalitete usluge ove smo godine pokrenuli višejezičan portal nautika.evisitor.hr koji nautičare na jednostavan i pregledan način vodi kroz proces prijave i plaćanja turističke pristojbe“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, napomenuvši kako je u dosadašnjem dijelu rujna ostvareno gotovo 200 tisuća noćenja u nautičkom charteru.

Kako pojašnjavaju iz HTZ-a, osim turističke ponude samih destinacija, kroz emisije će se predstaviti različite atrakcije i zanimljivosti za nautičare, sigurne luke i uvale, marine te bogata hrvatska eno-gastronomska ponuda. Poseban naglasak u emisijama stavljen je na izvrstan hrvatski prometni položaj i blizinu emitivnih tržišta, a boravak na nautičkim plovilima istaknut je kao jedan od najsigurnijih oblika smještaja. Inače, Nautical Channel nastao je 2011. godine, spajanjem Sailing Channela i Yacht&Sail kanala, a emitira se putem više stotina poznatih svjetskih platformi. Sadržaj ovog programa usmjeren je na jedriličarske i nautičke sportove, surfanje, kite-boarding, nautičke novosti, putovanja i intervjue sa poznatim sportašima.

(Privredni vjesnik)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz