Hrvatska drvna industrija treba internacionalni brending

Slika /slike 1/Graditeljstvo/shutterstock_250676278_cr.jpg

Hrvatska drvna industrija je radno intenzivna i puno izvozi, što se vidi na vanjskotrgovinskom suficitu branše od 374 milijuna eura. Domaća industrija najveći je neto izvoznik u Hrvatskoj, a pokrivenost uvoza izvozom je oko 60 posto.

Hrvatska drvna industrija ne bavi se izvozom trupaca, ona treba internacionalni brending koji će donijeti više cijene proizvoda, a ono što im treba je i jasan novi zakon o preradi drva, kažu domaći drvoprerađivači. Hrvatska ima dobru sirovinu koja je dovoljno za sve i postavljeni su na zdrave temelje no treba im uvažavanje državi rečeno je na panelu Strategija razvoja prerade drva i proizvodnje namještaja koja je održana u sklopu Ambiente na Zagrebačkom velesajmu u organizaciji Hrvatske gospodarske komore.

Ova je industrija radno intenzivna i puno izvozi, što se vidi na vanjskotrgovinskom suficitu branše od 374 milijuna eura.

Iako se i dalje govori o tome kako Hrvatska izvozi trupce to nije tako, kažu u Hrvatskim šumama. Podaci za prošlu godinu pokazuju da je tek 2,18 posto neprerađenog drva završilo van granica Hrvatske - i to iz privatnih šuma.

Domaća industrija najveći je neto izvoznik u Hrvatskoj, a pokrivenost uvoza izvozom je oko 60 posto. Poduzetnici ističu kako su u posljednjih par godina napravljeni ogromni iskoraci u ovoj industriji.

(Privredni vjesnik)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz