Glavnina posla je na zapadnoeuropskim tržištima

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_195790583_cr.jpg

Serengeti je 2007. osnovao Goran Kalanj. Od 2013. kreće njihov snažan rast. Isporučuju softver i konzultantske usluge za kompanije iz različitih branši - od proizvođača rješenja za robotsko zavarivanje do proizvođača slušnih aparata, a glavnina posla im je na zapadnoeuropskim tržištima.

OBEĆAJ ono što možeš isporučiti, isporuči i više nego što si obećao! To je krilatica hrvatske IT kompanije Serengeti u kojoj je opisana poslovna filozofija koja joj je omogućila strelovit uzlet.

Serengeti je 2007. osnovao Goran Kalanj, koji je prije pokretanja vlastitog biznisa radio u nekoliko IT tvrtki, a od 2013. kreće njihov snažan rast te su do danas od dva zaposlena porasli na njih oko 140. Isporučuju softver i konzultantske usluge za kompanije iz različitih branši - od proizvođača rješenja za robotsko zavarivanje do proizvođača slušnih aparata, a glavnina posla im je na zapadnoeuropskim tržištima.

Od 2013. fokusirali smo se na inozemno tržište i na usluge razvoja softvera. Bavimo se isključivo razvojem softvera po zahtjevima klijenata i podrška smo našim klijentima u primjeni informacijskih tehnologija. To je core business firme. Sada imamo oko 140 zaposlenih. Od 2013. godine smo intenzivno počeli rasti. Tada smo imali dva zaposlena, sada smo na oko 140 ljudi. Jedne godine dobili smo i nagradu Deloittea kao najbrže rastuća tehnološka firma jer je rast bio doista impresivan. Rast smo uspjeli zadržati i sada te rastemo otprilike 60 posto godišnje", kaže Goran Kalanj, osnivač i direktor Serengetija.

Kalanj se na pokretanje biznisa odlučio jer je kao izazov vidio osvajanje zapadnoeuropskih tržišta.

Prije osnivanja Serengetija radio sam u nekoliko većih IT firmi i privlačilo me to što sam htio pokušati raditi na zapadnoeuropskim tržištima, što nisam vidio kod drugih firmi u Hrvatskoj da rade - većinom su bile orijentirane na Istok. To je bio glavni motiv da pokrenem firmu i formiram tim koji će biti kvalitetan da može konkurirati i u zapadnoj Europi. Da naši klijenti budu zadovoljni i da nas promatraju kao strateškog partnera", kaže Kalanj.

Nedavno je Serengeti došao u središte pozornosti nakon što su ponudili 10 tisuća kuna nagrade onima koji im preporuče dobrog zaposlenika.

Sad kad se ekonomija oporavila i sve su veće potrebe za našim uslugama nama je težište na pronalaženju stručnjaka jer imamo više posla nego što se može isporučiti. To nam je sad veliki fokus. U poslovanju gledamo inovativne koncepte pa smo uveli i nagradu za pronalaženje ljudi te tako želimo potaknuti naše ljude u firmi da razmisle koga znaju i tko bi se uklopio u našu firmu. Ono što je važno za pronalaženje kadrova jest kakav employer branding ima firma, koliko je prepoznata kao dobar poslodavac. Mi imamo dobar glas i trudimo se to održati. Do početka prošle godine bili smo samo u Zagrebu, a zatim smo otvorili urede u Varaždinu i Bjelovaru. U inozemstvu imamo urede u Nizozemskoj i Austriji. Radimo, naravno, i u drugim zemljama, ali nemamo lokalne urede", kaže Kalanj.

(Hrvatski izvoznici)



Pisane vijesti | Strana tržišta | Hrvatski izvoz