Domaći startup Repsly u ozbiljnoj ekspanziji

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_97474436.jpg

Otprilike 40% klijenata je iz SAD-a, dobro se posluje u srednjoj i južnoj Americi, Južnoafričkoj Republici i ostalim zemljama južne Afrike, u Indoneziji, Rusiji, ali i u Australiji, Novom Zelandu i Ujedinjenom Kraljevstvu.

Repsly, aplikaciju koja je nastala u Hrvatskoj i nudi rješenja za upravljanje aktivnostima na terenu, koriste neki od najvećih svjetskih brendova poput Adidasa i Nikea, a potražnja samo raste. Ekspanzija Repslyja, koji je započeo kao startup pod nazivom Salespod, u početku je išla sporijim tempom no što su očekivali, ali posljednjih nekoliko godina prodaja ubrzano raste i najbolje tek slijedi, zadovoljno nam priča suosnivač tvrtke Marko Kovač.

Prvu inačicu danas popularne aplikacije zajedničkim snagama osmislili su Marko Kovač i Marko Linke, studentski kolege s Fakulteta elektrotehnike i računarstva, radeći na projektu za L’Oréal 2008. godine. Potom ih je angažirao Keune Haircosmetics pa distributer Schwarzkopfa i tako je krenulo. Kad su dobili investiciju od hrvatske mreže poslovnih anđela CRANE 2010. godine, osnovali su Salespod koji je imao četiri zaposlenika.

Otad su sudjelovali na mnogim startup natjecanjima poput Seedcampa u Zagrebu i Londonu, Under The Radar u Palo Altu u Kaliforniji, Pioneers festivala u Beču, OpenFunda u Ateni, Geeks On A Plane u Zagrebu i EBAN konferencije u Varšavi, ali to im nije puno pomoglo, osim za, kako kažu, PR u hrvatskoj startup zajednici. Ne gubeći vjeru u uspjeh do 2014. primarno su rasli kroz bootstrapping, u prijevodu živjeli su na temelju vlastitih prihoda bez neke veće vanjske injekcije novca. Osim toga, u dva navrata su, skupa s Fakultetom elektrotehnike i računarstva, dobili financiranje razvojnih projekata kroz BICRO-ov IRCRO program.

Otprilike 40% klijenata nam je iz SAD-a, ali jako dobro kotiramo i na tržištima koja se tek razvijaju jer u tim zemljama rad nije tako skup, imaju mnogo ljudi na terenu i ono što im zapravo nedostaje jest uvid u rad i optimizacija procesa. Tako da dobro poslujemo u srednjoj i južnoj Americi, Južnoafričkoj Republici i ostalim zemljama južne Afrike, u Indoneziji, Rusiji, ali i u Australiji, Novom Zelandu i Ujedinjenom Kraljevstvu.

Nisu zanemarili ni domaće tržište, a neki od većih klijenata su im već spomenuti L’Oréal i Keune, a tu su i Franck, Badel, Kutjevo, Medika, Bonfanti, Vipnet, Encian, Atlantic Pharmacentar i drugi.

(Lider)

 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz