Dokazujemo da premium segment jabuke ne mora biti rezerviran samo za Talijane

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/jabuke.jpg

Tvrtka izvozi na jako mnogo tržišta Zapadne Europe, Azije, Afrike, Bliskog istoka. Od Skandinavije, Velike Britanije, Italije, preko Egipta, Nigerije, Emirata, Katara, Saudijske Arabije pa sve do Malezije, Hong-Konga te udaljenih otočja.

Tvrtka Rabo (nekadašnji Baranjski voćnjaci) sa sjedištem u Kneževim Vinogradima u Baranji, u vlasništvu Nikole Velickog, jedan je od najvećih proizvođača i izvoznika voća u Hrvatskoj te najveći proizvođač sadnog materijala u regiji.

Tvrtka je 2013. investirala gotovo 30 milijuna kuna u gradnju objekta za preradu i skladištenje voća, od čega je 11,2 milijuna kuna sufinancirano iz pretpristupnog fonda IPARD, a lani je uložila dodatnih gotovo 20 milijuna kuna u proizvodnu i skladišnu infrastrukturu te proširenje i unapređenje kapaciteta pakiranja jer radi širenja na izvozna tržišta.

Velicki je naglasio kako je sadnica gotovo u cijelosti izvozni proizvod, a nektarina pak, s obzirom na turizam i sezonski karakter voća, u cijelosti je za hrvatsko more. Jabuka je više od dvije trećine izvozna s tendencijom stalnog rasta budući da se brend etablira i na stranim tržištima, a osim toga sorte s mladih nasada koji tek ulaze u puni rod su one koje inozemna tržišta najviše traže.

Tvrtka izvozi na jako mnogo tržišta Zapadne Europe, Azije, Afrike, Bliskog istoka. Od Skandinavije, Velike Britanije, Italije, preko Egipta, Nigerije, Emirata, Katara, Saudijske Arabije pa sve do Malezije, Hong-Konga te udaljenih otočja, naglasio je Velicki, dodajući kako su to u većini slučajeva poprilično bogata tržišta i ona na koja generalno ide ozbiljna jabuka.

Ali izvozi se i na neka ne toliko razvikana i bogata tržišta. Trenutačno se finaliziraju pripreme i ugovaranja za vrlo zanimljiva tržišta Azije, ali i za neka nova zapadnoeuropska tržišta. Također u godinama koje su pred tvrtkom vidi se dobra prilika u Zapadnoj i Središnjoj Africi, kazao je Velicki.

Govoreći o poslovanju u Hrvatskoj, Velicki je istaknuo kako uglavnom posluju većinom s jednim velikim klijentom s kojim imaju vrlo kvalitetan i partnerski odnos, a sve ostalo je više-manje izvoz.

(Lider)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz