Dobri signali za hrvatski turizam i nautiku s duesseldorfskog Boota

Slika /slike 1/Turizam/shutterstock_262850063_cr.jpg

Jedan od najvažnijih svjetskih turističkih i sajmova nautike u svijetu, duesseldorfski Boot donio je dobre signale hrvatskom turizmu, koji zauzima sve važnije mjesto na Mediteranu. Na sajmu je sudjelovalo 1.800 izlagača iz 70 zemalja, a zabilježeno je više od 242 tisuće posjetitelja.

Jedan od najvažnijih svjetskih turističkih i sajmova nautike u svijetu, duesseldorfski Boot donio je dobre signale hrvatskom turizmu, koji zauzima sve važnije mjesto na Mediteranu, neovisno od zbivanja u Egiptu, Turskoj, Grčkoj i drugim zemljama te regije, izvijestili su iz sajamskog predstavništva u Hrvatskoj.
 
Ovogodišnji sajam Boot u Duesseldorfu završio je krajem prošlog tjedna, a u devet dana održavanja (21.-29. siječnja) prikazao je najnovije turističke i nautičke trendove, opremu i brojna plovila, charter i ronilačku ponudu iz cijelog svijeta, s naglaskom na ponudu za njemačko tržište, zemlje Beneluxa i Skandinavije.
 
"Devet dana ovogodišnjeg Boota dalo je dobre najave za predstojeću sezonu, uz puno dobre atmosfera i izvrsnih poslovnih rezultata i dogovora više od 1.800 izlagača iz 70 zemalja, a zabilježeno je i više od 242 tisuće posjetitelja", ističu iz zagrebačkog ureda predstavništva sajma Messe Duesseldorf za Hrvatsku, BiH, Makedoniju, Kosovo i Albaniju.
 
Za sve izlagače i turističke zemlje koje razvijaju nautički segment ponude Boot je i ove godine bio dobra platforma, pa tako i za više od 30 hrvatskih izlagača, koji su, kako ističu iz predstavništva tog sajma, zadovoljni učincima te ostvarenim konkretnim poslovima.
 
Od hrvatskih izlagača, ističu nastup Jadranka Grupe iz Malog Lošinja, koja se na Bootu u Duesseldorfu samostalno predstavila u dijelu yachtinga i hotelske ponude, i koja je, kako kažu, ostvarila dobre poslove, posebno oko bukinga luksuznijih hotela, s obzirom da dio nautičara osim mora preferira i visokokvalitetan smještaj.
 
Dobre rezultate na sajmu je zabilježila i Marina Punat s otoka Krka slijedom svog pojačanog marketinga i ponude raznih nautičkih sadržaja, uključujući i usluge vlastitog brodogradilišta. Važnim ističu i što su prvi put na Bootu nastupili i proizvođači brodske opreme, okupljeni oko Hrvatske gospodarske komore i Udruženja male brodogradnje koji se nadaju da će idućih godina izlagača biti i više.
 
(Hina)
 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz