Dobar interes za hrvatsku i slovensku turističku ponudu u Južnoj Koreji i Japanu

Slika /slike 1/Turizam/rh u koreji i japanu.jpg

Riječ je o radionicama i edukacijama o hrvatskoj i slovenskoj turističkoj ponudi pod nazivom "Experience Croatia, Feel Slovenia", pod kojim se već nekoliko godina provodi na dalekim tržištima, a s ciljem skretanja dodatne pažnje na tim tržištima na ponudu dvije susjedne zemlje.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Slovenska turistička organizacija (STO) ovaj tjedan zajednički promoviraju hrvatski i slovenski turizam na radionicama u Južnoj Koreji i Japanu, koje su privukle zanimanje najvažnijih turističkih partnera na tim tržištima, s kojih se može očekivati daljnji rast prometa, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.

Riječ je o radionicama i edukacijama o hrvatskoj i slovenskoj turističkoj ponudi pod nazivom "Experience Croatia, Feel Slovenia", pod kojim se već nekoliko godina provodi na dalekim tržištima, a s ciljem skretanja dodatne pažnje na tim tržištima na ponudu dvije susjedne zemlje.

Prva radionica bila je za touroperatore i agencije u Seoulu u Južnoj Koreji, a druga u Tokiju u Japanu.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić je iznio podatke da su korejski turisti do sada ove godine u Hrvatskoj ostvarili 377 tisuća noćenja ili 5 posto više nego lani. Porastima s toga tržišta, kako smatra, pridonosi i višegodišnja zračna charter povezanost Hrvatske i Koreje, pa i ovogodišnji nastavak lani uvedene izravne redovne linije avioprijevoznika Korean Airlinesa Zagreb-Seoul.

Iz HTZ-a napominju da više od 70 posto korejskih turista Hrvatsku posjećuju organizirano, ali i da rastu individualni dolasci, često u okviru šireg europskog kružnog putovanja.
S druge strane, u prometu japanskih turista prema Hrvatskoj primjećuje se povećanje broja individualnih putovanja u odnosu na organizirana putovanja, a tipična hrvatska tura za korejske i japanske turiste obuhvaća Zagreb, Plitvice, Zadar, Split, Trogir i Dubrovnik.

Radionice u Seoulu je vodio novi direktor HTZ-ovog predstavništva za to tržište Zoran Horvat, a na obje radionice sudjeluje i pet hrvatskih subjekata, među kojima turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske, Splitsko-dalmatinske, Istarske i Zadarske županije te grada Zagreba, s time da će se u Tokiju predstaviti i Turistička zajednica Kvarnera.

(Hina)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz