Dizajnerski namještaj - adut za osvajanje svjetskih tržišta

Slika /slike 1/Graditeljstvo/shutterstock_299732519_cr.jpg

Hrvatski dizajnerski namještaj osvaja inozemna tržišta i prestižne nagrade, a stalnim inovacijama unapređuje ponudu i podiže svijest o hrvatskim brendovima. Dizzconcept, Prostoria i ERA grupa konstantnim ulaganjima i ljubavlju prema poslu dokazuju kako je uspjeh moguć.

Hrvatski dizajnerski namještaj osvaja inozemna tržišta i prestižne  nagrade, a stalnim inovacijama unapređuje ponudu i podiže svijest o hrvatskim brendovima. Dizzconcept, Prostoria i ERA grupa konstantnim ulaganjima i ljubavlju prema poslu dokazuju kako je uspjeh moguć. ERA grupa iz Vinkovaca vlasnik je i utemeljitelj Standarda i eko markice "ERA eco label". Kako kaže Drago Veselčić, direktor Era grupe, ona jamstvo da je proizvod izrađen od prirodnih materijala ili pak onih koji se mogu reciklirati. 
 
"Svjesni da mi, hrvatski proizvođači namještaja, možemo konkurirati kvalitetom i tradicijom njegove izrade, što je posljednjih godina potvrđeno i dizajnom, odabrali smo logično - proizvod visoke dodane vrijednosti koji ima sadržanu komponentu eko dizajna. Eko oznaka nas diferencira od ostalih, koji nisu dostigli stupanj visoke ekološke i etičke osviještenosti te našoj ciljanoj skupini govori iskreno i argumentirano o vrijednostima kojih se držimo dok izrađujemo namještaj", objašnjava Drago Veselčić, direktor ERAgrupe. Razmišljali su, veli, izvan zadanih okvira, dodali etičku komponentu i uobličili hrvatski standard.
 
Trendove prati i Prostoria koja je od početka proizvodnje povećala asortiman na 50-tak proizvoda. Svi se konstantno poboljšavaju primjenom novih tehnika i nadograđuju novima. "Da nije bilo energije, volje i želje danas više od 120 zaposlenih entuzijasta koji svojim znanjem i željom za još boljim proizvodima osvajaju nove prostorije, ne bismo imali tako vrtoglav rast. Dizajn i put koji smo izabrali donio nam je mogućnost prezentacije u vrhunskim salonima diljem svijeta", kažu iz Prostorije. Njihovi proizvodi mogu se naći u preko 250 salona namještaja s najboljim brendovim diljem svijeta, prisutni su na tržištu Europe, Amerike, Australije, Južne Afrike, Srednjeg i Dalekog Istoka te Oceanije. "Trenutno su nam pet najvećih tržišta Belgija, Francuska, Njemačka, Austrija i Australija te brojimo oko 350 aktivnih kupaca u svijetu. U 2015. prihodi od prodaje iznose preko 45 milijuna kuna, što je rast veći od 40% u odnosu na prošlu godinu, dok samo u izvozu bilježimo rast veći od 110 posto", kažu iz Prostorije. Za ovu godinu predviđamo rast od 40-50 posto, najviše u izvozu i projektima", otkrili su nam iz Prostorie.
 
Slično je i u Dizz conceptu koji se ove godine okreće izvozu. "Treba biti strpljiv, ali uporan i dosljedan. Izlažemo na sajmovima, ove godine smo već bili na sajmu u Kolnu, za koji dan spremamo se za  Stockholm. Naša kuhinja ušla je u  selekciju za nagradu "Green product Award", pa smo pozvani da ju u okviru sajma prezentiramo. Kada bismo imali više podrške od institucija koje podupiru internacionalizaciju proizvodnje, gotovo smo sigurni da bismo Hrvatskoj donijeli još koju nagradu, ili odličje", poručuju iz Dizz concepta.  Samo u  2015. Prostoria je osvojila German Design Award 2015. za proizvode Polygon i Up-lift, Interior Innovation Award za sofu Seam i fotelju Strain te iF Design Award 2015 za Seam sofu.
 
(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz