Deset zlatnih pravila za tvrtke koje planiraju izlazak na nova tržišta

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_189054536_cr.jpg

Pristup većim tržištima, onima koja tek nastaju, ali i specijaliziranima, na kojima su proizvodi ili usluge poduzeća rijetki ili jedinstveni, sve je češći razlog zbog kojeg vlasnici i uprave razmišljaju o internacionalizaciji.

Pristup većim tržištima, onima koja tek nastaju, ali i specijaliziranima, na kojima su proizvodi ili usluge poduzeća rijetki ili jedinstveni, sve je češći razlog zbog kojeg vlasnici i uprave razmišljaju o internacionalizaciji.

No uspostava međunarodne suradnje i partnerstva pretpostavlja osnovne vještine i uključuje ulaganje mnogo vremena i rada zaposlenih, a i dodatne troškove.

Donosimo stoga deset zlatnih pravila, upute za poduzeća koja misle nastupati na vanjskim tržištima:

1. Pronađite specifičnu nišu.

2. Budite konkurentni s proizvodom ili uslugom.

3. Prepoznajte glavna poduzeća (konkurente).

4. Budite čestiti i prilagodite se zemlji u kojoj želite poslovati.

5. Budite profesionalni i pravodobni.

6. Budite temeljiti.

7. Poštujte kulturne razlike.

8. Planirajte dugoročno.

9. Budite strpljivi.

10. Budite spremni uložiti velik novac iako nije zajamčeno da ćete uspjeti.

(Lider)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz