- Objavljeno: 18.07.2016.
Croatia Airlines među pet najboljih europskih zrakoplovnih kompanija
Ovo ugledno priznanje rezultat je pozitivnog trenda u poslovanju Croatia Airlinesa, nakon što je ove godine proširena mreža letova otvaranjem čak četiri nove zračne linije iz Hrvatske prema nekim od najatraktivnijih europskih odredišta.
Na nedavno završenom Farnborough Air Showu u sklopu kojeg su dodijeljene prestižne svjetske zrakoplovne nagrade - The World Airline Awards, Croatia Airlines proglašena je jednom od najboljih zrakoplovnih kompanija u istočnoj Europi.Unatoč iznimno jakoj konkurenciji, Croatia Airlines zauzela je visoko četvrto mjesto, ostavivši tako iza sebe ponajbolje zrakoplovne kompanije iz ovog dijela Europe, a također i kompanije iz Srbije i Slovenije, dakle iz republika bivše zajedničke države (primjerice Air Serbia je rangirana kao sedma, a Adria Airways kao osma).
The World Airline Awards najprestižnije je globalno priznanje u zrakoplovnoj industriji, poznatije kao zrakoplovni Oscar. Zrakoplovnim kompanijama nagrade se dodjeljuju na temelju iskustava putnika, a samo je ove godine u istraživanju sudjelovalo njih više od 19 milijuna. U sklopu istog bilo je uključeno i 40-ak ključnih pokazatelja uspješnosti te više do 280 zrakoplovnih prijevoznika diljem svijeta.
- Iznimno nam je drago da smo ovim globalnim priznanjem dodatno učvrstili svoju tržišnu poziciju među najboljim zrakoplovnim kompanijama u Europi. S ponosom možemo reći kako je ovo rezultat našeg sustavnog ulaganja u unaprjeđenje naše usluge i zadovoljstvo putnika, što se, između ostalog, očituje i u širenju mreže letova te otvaranju novih zračnih linija koje Hrvatsku povezuju s nekoliko atraktivnih europskih odredišta - izjavio je Krešimir Kučko, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa.
Podsjetimo, ovo ugledno priznanje rezultat je pozitivnog trenda u poslovanju Croatia Airlinesa, nakon što je ove godine proširena mreža letova otvaranjem čak četiri nove zračne linije iz Hrvatske prema nekim od najatraktivnijih europskih odredišta. Time je ovo globalno mjerilo zrakoplovne izvrsnosti prema izboru putnika stiglo kao dodatna potvrda sustavnom radu i ulaganju koje Croatia Airlines provodi nakon uspješno završenog programa restrukturiranja.
(Poslovni dnevnik)