Čajevi iz Podravine putuju za Amazon i Walmart

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/spider čips.jpg

Većina proizvodnje iz nove tvornice čajeva – među najmodernijima u svijetu – odlazit će u izvoz, najavljuju iz tvrtke Spider grupa. K tome, kompanija trenutačno vodi pregovore s velikim američkim trgovcima Walmartom i Amazonom o proizvodnji čajeva za njihove vlastite robne marke, pa postoji mogućnost da u dogledno vrijeme čajevi iz Pitomače krenu i “preko bare”.

Većina proizvodnje iz nove tvornice čajeva – među najmodernijima u svijetu – odlazit će u izvoz, najavljuju iz tvrtke Spider grupa. K tome, kompanija trenutačno vodi pregovore s velikim američkim trgovcima Walmartom i Amazonom o proizvodnji čajeva za njihove vlastite robne marke, pa postoji mogućnost da u dogledno vrijeme čajevi iz Pitomače krenu i “preko bare”.

Vodeći domaći proizvođač čajeva Spider grupa danas u tom podravskom mjestu otvoriti novi proizvodni pogon na 5000 četvornih metara, a investicija je “teška” 28 milijuna kuna. Projekt je sufinancirala EU iz Europskog fonda za regionalni razvoj s oko 15 milijuna kuna. Predsjednik Uprave Spider grupe Denis Nemčević u razgovoru za Poslovni dnevnik je kazao da je odluka o gradnji nove tvornice donijeta prije dvije godine uslijed nedostatka proizvodnih kapaciteta, a povećane potražnje za čajevima.

“U isto vrijeme je postojala i mogućnost korištenja EU fondova, koje smo uspjeli iskoristiti za gotovo 50 posto našeg ulaganja. Nova tvornica prvenstveno znači povećanje kapaciteta na 400 milijuna vrećica čaja godišnje što je povećanje za 100 milijuna. Novi pogon je i korak naprijed jer se radi o najmodernijoj tehnologiji u svijetu koja se bavi finalizacijom proizvodnje čajeva. Isto tako, ovim iskorakom ćemo osigurati konkurentnost i stabilnost našeg vlastitog brenda – Naturavita čaja”, kaže Nemčević koji je na čelu te obiteljske tvrtke šest godina.

Ova kompanija, kako kaže Nemčević, izvozi na sve kontinente i dobavlja sirovine za renomirane tvornice i brendove čajeva. Vlastitu kamilicu i industrijsku konoplju uzgajaju na 200 hektara. Od 150 artikala, većinu sirovina nabavljaju izvan Hrvatske, ali od domaćih kooperanata otkupljuju velike količine bilja.

Ovakvog izvoznog uspjeha ne bi bilo bez povezanosti i suradnje s talijanskom kompanijom Everton. Denis Nemčević se prisjeća kako su zbog širenja poslovanja tražili partnere izvan okvira Hrvatske jer je proizvodnja čajeva posao velikih volumena i brojki, a područje Hrvatske i regije nije dovoljno.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz