Bolnica u Opatiji koja mijenja lice zdravstvenog turizma

Slika /slike 1/Turizam/opatija.jpg

Strani pacijenti dolaze uglavnom iz Skandinavije, Beneluxa, Velike Britanije, SAD-a i Kanade. Cilj je etablirati imidž Thalassotherapije Opatija kao zdravstvenog brenda Opatije, Kvarnera i Hrvatske. 

Prepoznavši potencijal norveškog tržišta za zdravstveni turizam, Veleposlanstvo Republike Hrvatske u Oslu je iniciralo te, u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom (HTZ) i zdravstvenim clusterom, organiziralo prezentaciju usluga i investicijskih mogućnosti Thalassotherapije Opatija te je održavalo intenzivne kontakte s nadležnim institucijama i osiguralo je i pravovremeno dostavilo informaciju o natječaju što je na kraju rezultiralo potpisivanjem višegodišnjeg ugovora.
 
Ovim se osigurava pojačana prisutnost gostiju iz Norveške ne samo na području Kvarnera, već i kao korisnika zdravstvenih usluga što je dokaz velikog povjerenja u kvalitetu zdravstvenog sustava RH,te potencijala koji leži u segment zdravstvenog turizma.
 
Ovo nije njihova prva inozemna suradnja. Bolnica je davne 1965. započela suradnju sa švedskim agencijama HelsoÅNresor i SpecialresoÅNr koja je trajala sve do početka 80-ih. U tom je razdoblju liječeno ukupno 9.100 švedskih bolesnika. Suradnju sa Švedskom ponovno su počeli obnavljati prije desetak godina. Osim toga, od 1961. godine surađuju i s austrijskom osiguravajućom kućom AUWA.
 
Strani pacijenti im dolaze uglavnom iz Skandinavije, Beneluxa, Velike Britanije, SAD-a i Kanade. Kako privlačenje inozemnih pacijenata ne ide bez marketinških aktivnosti, direktnim kontaktima, specijaliziranim sajmovima i digitalnim marketingom usmjerili su se upravo na ta tržišta. Njihov cilj je etablirati imidž Thalassotherapije Opatija kao zdravstvenog brenda Opatije, Kvarnera i Hrvatske.
 
Danas više od 8.000 bolesnika svjedoči njihovoj stručnosti temeljenoj na najsuvremenijim medicinskim trendovima. Najveći broj posjetitelja su domaći gosti korisnici fizikalne i kardio rehabilitacije. Značajan je i porast gostiju iz Bosne i Hercegovine, a ostala tržišta iz okruženja poput Austrije, Slovenije i Italije bilježe značajan udio u broju dolaska u ovu ustanovu.
 
(Jutarnji list)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz