Badel vinima cilja na SAD i Kanadu, ali i Daleki istok

Slika /slike/Foto s Google Drive poljoprivreda ribarstvo vinarstvo/shutterstock_71718745_cr[1].jpg

U prvih devet mjeseci 2015. prihodi od prodaje na inozemnim tržištima tvrtke Badel 1862 rasli su 19 posto, a tom je pomaku veliki obol dao izvoz vina.

 
U prvih devet mjeseci 2015. prihodi od prodaje na inozemnim tržištima tvrtke Badel 1862 rasli su 19 posto, a tom je pomaku, ističu u kompaniji, veliki obol dao izvoz vina. U spomenutom razdoblju ukupni poslovni prihodi iznosili su 275 milijuna kuna, što je 21 milijun više nego na kraju rujna 2014.
 
Dobar učinak zabilježen je i na razini operativnoga poslovanja, s 25,2 milijuna kuna dobiti, što je za 18,4 milijuna bolji učinak nego u rujnu prošle godine. U Badelu su zadovoljni jer je rast izvoza vina prisutan ne samo na tradicionalnim tržištima u zemljama regije i zapadne Europe, već i na prekooceanskima, među kojima izdvajaju SAD i Kanadu.
 
Upravo su na ta dva golema i potrošački moćna tržišta sjevernoameričkog kontinenta, ističu, uz zemlje Dalekog istoka, usmjerili svoj fokus i za 2016. Vina iz lepeze Korlat, ali i ostali vrhunski plavci (eko Dingač, Ivan Dolac, Mediterano) izvozni su potencijal s obzirom na činjenicu da je riječ o autohtonim sortama koje daju snažnu razlikovnost u odnosu na ponudu svjetske konkurencije.
 
Tržište EU pritisnuto je golemim zalihama vina iz berbi 2007.-2014., iznose oko 50 milijuna hektolitara. "U takvim okolnostima teško se nositi s konkurencijom moćnih vinskih zemalja poput Francuske ili Španjolske, no izvoz je imperativ i Hrvatska sa svojim autohtonim vrhunskim sortama ima budućnost", uvjeren je Ćuk. Veliki je plus, kaže, što nas ne prati negativan imidž kao što je slučaj s Makedonijom i Bugarskom ili Kosovom koje globalno tržište percipira kao proizvođače jeftinih vina za robne marke.
 
(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz