Atlantic Grupa želi osnažiti brend u regiji i Zapadnoj Europi

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_151698284_cr.jpg

Atlantic Grupa planira do kraja godine postaviti u Zagrebu, Ljubljani, Beču i Salzburgu nekoliko samoposlužnih aparata za Cedevitu i time želi osnažiti imidž svog važnog brenda u regiji, ali i na tržištu Zapadne Europe.

 
Atlantic Grupa planira do kraja godine postaviti u Zagrebu, Ljubljani, Beču i Salzburgu nekoliko samoposlužnih aparata za Cedevitu. To je testna faza velikog projekta kojim Atlantic želi osnažiti imidž svog važnog brenda u regiji, ali i na tržištu Zapadne Europe. U slučaju dobrih rezultata, Tedeschi je spreman u nju uložiti značajna sredstva.
 
'Riječ je o novom konceptu koji predstavlja inovaciju ne samo na regionalnoj već i na svjetskoj razini', objasnili su tportalu iz Atlantica.
 
Cedevita vitamin point, kako nazivaju aparate, komunicirat će s potrošačima putem smartphonea ili tableta. Platforma je mobilna aplikacija, prilagođena operativnim sustavima Android i iOS. Plaćanje je moguće putem SMS-a, Pay Pala i, naravno, kovanicama', kažu iz Atlantica. Dodaju kako je Cedevita jedan od ključnih brendova u strategiji internacionalizacije portfelja Atlantic Grupe na tržištima izvan regije.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz