Atlantic Grupa širi distributivnu mrežu na Njemačku i Austriju

Slika /slike 1/HINA/P-FAH-H2247433.jpg

Promatrano po tržištima, najveći rast od 8,9 posto ostvaren je na tržištu Slovenije, koja u ukupnom prihodu sudjeluje sa 17 posto, slijedi tržište BiH s rastom od 8,5 posto, koje je s udjelom od 7,5 posto četvrto po veličini tržište Atlantic Grupe, te pojedinačno najveće tržište Hrvatske s udjelom od 26,6 posto i rastom od 2,8 posto.

Atlantic Grupa je u prvom tromjesečju 2016. ostvarila 1,155 milijardi kuna prihoda od prodaje, što je u razini prihoda ostvarenih u istom periodu prošle godine. Dobit prije kamata i poreza (EBIT) manja je za 5,1 posto, najviše zbog ulaganja vezanih uz pokretanje vlastite distribucije u Njemačkoj i Austriji te nepovoljnog kretanja tečaja stranih valuta i iznosi 69,8 milijuna kuna. Neto dobit nakon manjinskih interesa iznosi 45,3 milijuna kuna i veća je za 1,6 posto u odnosu na prvo tromjesečje 2015.

Od važnih poslovnih događanja u prva tri mjeseca ističe se dovršavanje priprema za širenje poslovanja u Njemačkoj i Austriji, gdje je Atlantic Grupa krajem 2015. osnovala vlastite distribucijske kompanije s namjerom značajnijeg uključivanja odabranog asortimana vlastitih brendova kod ključnih kupaca na ovim tržištima.

Promatrano po tržištima, najveći rast od 8,9 posto ostvaren je na tržištu Slovenije, koja u ukupnom prihodu sudjeluje sa 17 posto, slijedi tržište BiH s rastom od 8,5 posto, koje je s udjelom od 7,5 posto četvrto po veličini tržište Atlantic Grupe, te pojedinačno najveće tržište Hrvatske s udjelom od 26,6 posto i rastom od 2,8 posto.

"Nakon izvrsnih rezultata ostvarenih u prošloj godini, Atlantic Grupa nastavlja provoditi strategiju daljnje internacionalizacije poslovanja širenjem distributivne mreže na nova tržišta. Konačni je cilj ovako definirane strategije značajno povećanje udjela tržišta izvan okruženja u ukupnom prihodu kompanije. Istovremeno nastavljamo s razvojem ukupnog poslovanja, otvaranjem novih specijaliziranih prodavaonica Farmacia, lansiranjem novih proizvoda i razvojem portfelja, osvajanjem novih tržišta te nesmanjenim fokusom na razvoj distributivne mreže u okruženju. Nastavit ćemo s aktivnim upravljanjem rizicima i optimizacijom poslovanja te upravljanjem financijskim obvezama kompanije“, komentirao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.

(Banka)
 

Pisane vijesti