Amsterdam je baza za globalno širenje InSkyja

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_132469673_cr.jpg

Zagrebačka tvrtka InSky Solutions otvorila je ured u Nizozemskoj. Najveći hrvatski proizvođač CRM softvera za turizam i glavni alat s kojim se hoteli u Hrvatskoj žele riješiti “ovisnosti” o platformama poput Booking.com-a, širi se na zemlje Beneluxa.

Najveći hrvatski proizvođač CRM softvera za turizam i glavni alat s kojim se hoteli u Hrvatskoj žele riješiti “ovisnosti” o platformama poput Booking.com-a, širi se na zemlje Beneluxa.

Zagrebačka tvrtka InSky Solutions, na čijem softveru svoju prodaju i podršku turistima temelji osam od 13 najvećih turističkih grupacija u Hrvatskoj, uključujući Valamar, Maistru i Arena Hospitality group, otvorila je ured u Nizozemskoj. Trpimir Kvesić, suosnivač i direktor InSky Solutionsa kaže da testiraju model globalnog širenja. InSky je dosad bio prisutan na hrvatskom, slovenskom, BiH i srpskom tržištu.

“Želimo se dalje širiti na mediteranska tržišta poput Turske, zatim na Bliski Istok, znači mjesta gdje postoji značajan rast potražnje za podrškom turističkoj industriji, a kao prvi korak u Amsterdamu smo otvorili ured da bismo mogli nastupiti izravno, ali i kako bismo mogli sklapati partnerstva i model po kojem ćemo ići u globalno širenje”, kaže Kvesić.

Navodi da, srećom, ne moraju ići daleko, jer Mediteran je i dalje najjača turistička regija na svijetu. Ovdje se događa polovica svega u turizmu na svjetskoj razini te baš u tome vidi priliku za rast.

(Poslovni dnevnik)



 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz