AD Plastik Grupa ostvarila rast prihoda u EU i Srbiji

Slika /slike 1/HINA/P-FAH-H2101530.jpg

Na tržištima EU i Srbije u protekloj godini ostvaren je rast prihoda od 37,8 posto u odnosu na 2014. godinu. Rezultat je to daljnjeg porasta iskoristivosti proizvodnih kapaciteta u Hrvatskoj i Srbiji.

Prema objavljenom privremenom Godišnjem izvještaju poslovodstva AD Plastik Grupe i dioničkog društva AD Plastik za 2015. godinu, evidentan je nastavak pozitivnog trenda rasta poslovnih rezultata kompanije. Tako su prihodi od prodaje AD Plastik Grupe, koju čine AD Plastik d.d. Hrvatska, ADP d.o.o. Srbija, AD Plastik d.o.o. Slovenija, AO AD Plastik i ZAO AD Plastik u Rusiji, lani premašili milijardu kuna. AD Plastik Grupa u 2015. godini ostvarila je porast ukupnih poslovnih prihoda za 15 posto te rast prihoda od prodaje za 16 posto u odnosu na prethodnu godinu, u iznosu većem od milijardu kuna.

Neto dobit Grupe za 2015. godinu iznosi 44,3 milijuna kuna, što je povećanje od 800 posto u odnosu na 2014. godinu. Matično društvo u Hrvatskoj ostvarilo je prihod od prodaje u iznosu od 753,8 milijuna kuna, što je rast od 26 posto u odnosu na 2014. godinu.

Na tržištima EU i Srbije u protekloj godini ostvaren je rast prihoda od 37,8 posto u odnosu na 2014. godinu. Rezultat je to daljnjeg porasta iskoristivosti proizvodnih kapaciteta u Hrvatskoj i Srbiji.

Osim projekta Edison, za popunjenost kapaciteta zaslužni su i projekti vezani za kupce PSA i Ford. Iako rusko tržište automobila i dalje bilježi značajan pad, smanjenje prihoda od prodaje u Rusiji nije značajno utjecalo na kretanje planiranih poslovnih prihoda AD Plastik Grupe. Tvornice u Rusiji započele su proizvodnju novih projekata i to Renault Duster faza 2, novi Qashqai i Lada Vesta u protekloj godini, a važno je napomenuti i osvajanje nominacija za nove poslove Forda.

(Hina)



Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz