Žele na tržišta Poljske, Češke, Slovačke i Mađarske

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_162650075.jpg

Hangar 18 je u Zagrebu predstavio novi model NOA H4se, koji želi nuditi kroz prodajne mreže Telenora, O2 i T-Mobilea, a tržišno od Poljske, Češke, Slovačke i Mađarske na sjeveru do tržišta jadranske regije na jugu.

Nakon što je sa svojim brendom H18 Noa postao lider u prodaji smartphonea mimo operatera, tvrtka Hangar 18 iz Koprivnice zadobila je pozornost telekoma i sada planira snažnije krenuti u regionalno širenje. Hangar 18 je u Zagrebu predstavio novi model NOA H4se, koji želi nuditi kroz prodajne mreže Telenora, O2 i T-Mobilea, a tržišno od Poljske, Češke, Slovačke i Mađarske na sjeveru do tržišta jadranske regije na jugu. U Hrvatskoj surađuju s Tele2 i tu suradnju žele dodatno jačati.

Mario Kralj, vlasnik i direktor tvrtke Hangar 18, kaže da imaju velik interes distributera iz regije te da usto jačaju suradnju s operaterima.

Tvrtka Hangar 18 lani je ostvarila rast prihoda od 42,8 posto, na 73,8 milijuna kuna, uz rast neto dobiti od 10,8 posto, na 4,13 milijuna kuna. Broj zaposlenih povećali su sa 46 na 60, a Kralj navodi da su već premašili brojku od 100 zaposlenih.

„Mislim da smo sada s našim operacijama u Koprivnici u Hrvatskoj te kroz kinesku tvrtku Sumvier s kojom smo se lani udružili došli do optimalnog broja zaposlenih za daljnje širenje”, kaže Kralj.

Navodi da u Hrvatskoj sada imaju 13 vlastitih trgovina, a do kraja godine planiraju ih otvoriti još pet. Izvan Hrvatske, pojašnjava, najviše će raditi na distribucijama.

„Zahvaljujući sinergiji koju smo ostvarili s partnerom iz Kine, odnosno s mogućnošću da naš brend NOA podignemo iz C u B klasu brendova, znači da postanemo visokotehnološka tržišna marka koja ima vlastiti razvoj, dizajn i podršku, izgradili smo temelj koji nam omogućuje da budemo respektabilan partner većim igračima na europskom tržištu”, ističe Kralj.

Dodaje kako taj posao dosta složen i traži mnogo investiranja. U planu im je, kaže, da se Hangar 18 sa NOA-om predstavi na idućem Mobile World Congress u Barceloni, i to na vlastom štandu. Usto, pripremaju se zadovoljiti standarde koje postavljaju veliki igrači poput Deutsche Telekoma.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz