Zagrebačka tvrtka dokaz je važnosti domaće proizvodnje

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_109910375_cr.jpg

Zagrebačka tvrtka Delt papir trenutačno ima dva brenda: Tubeless za profesionalnu primjenu te Olala za kućanstvo. Njihovi profesionalni proizvodi koriste se primjerice u Zračnoj luci u Münchenu, a kako 50 posto prihoda ostvaruju od izvoza, proizvodi ove tvrtke mogu se pronaći u 26 zemalja Europe i Bliskog Istoka.

U Hrvatskoj nisu baš česte poslovne priče, u kojima se uspješni distributeri nekog proizvoda odluče krenuti u vlastitu proizvodnju. A upravo je taj smjer karakterističan za Krunoslava Kišaka i Alena Krajačića iz zagrebačke tvrtke Delt papir.

Ovaj dvojac je prije 16 godina prodao distributersku tvrtku Tardi, kako bi krenuo u proizvodnju papirne konfekcije. Trenutačno imaju dva brenda: Tubeless za profesionalnu primjenu te Ola’la za kućanstvo. Okidač za ulazak u nimalo lak svijet proizvodnje bila je potražanja za papirnatim salvetama s logom hotelskih tvrtki koje su klijenti tražili, a što velikim distributerima nije bilo zanimljivo.

Tvrtka danas broji 93 stalno zaposlenih, koji su radili cijelo vrijeme tijekom lockdowna. Lani su ostvarili prihode od 129 milijuna kuna, što je rast od 14 posto u odnosu na godinu ranije. U pogonima ove tvrtke godišnje se preradi oko 12.000 tona papira.

Premda je HoReCa segment proizvoda, o kojem ovisi velik dio njihovog prometa, pao upravo zbog korona krize, vlasnici su se okrenuli proizvodnji novih proizvoda - investirali su više od milijun kuna u novi pogon za proizvodnju certificiranih troslojnih kirurških maski.

Njihovo poslovanje može se podijeliti u dva segmenta. Dok se konzumni dio odnosi na proizvode za kućanstvo, ručnike, toaletni papir i salvete, te se prodaje  pod brendom O-la-la, ili pod trgovačkim robnim markama, drugi segment je program Professional koji čini proizvodnju ručnika i toaletnog papira u rolama za škole, kafiće, hotele odnosno javne sanitarne prostore.

Njihovi profesionalni proizvodi koriste se primjerice u Zračnoj luci u Münchenu, a kako 50 posto prihoda ostvaruju od izvoza, proizvodi ove tvrtke mogu se pronaći u 26 zemalja Europe i Bliskog Istoka.

(Privredni dnevnik)

 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz