Veliko predstavljanje hrvatske turističke ponude u Melbourneu

Slika /slike 1/Turizam/omiš2.jpg

HTZ po prvi puta u povijesti organizira predstavljanje Hrvatske i hrvatske turističke ponude u Australiji. Prezentacija i radionica  organizirana je u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod nazivom „Experience Croatia, Feel Slovenia“. Na prezentaciji i radionici sudjelovalo je 11 hrvatskih turističkih subjekata te četiri slovenska partnera.

Hrvatska turistička zajednica po prvi puta u povijesti organizira predstavljanje Hrvatske i hrvatske turističke ponude u Australiji. Prezentacija i radionica ispred 70 australskih turističkih agenata i sedam velikih australskih turoperatora organizirana je 2. srpnja 2019. u Melbourneu u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom pod nazivom „Experience Croatia, Feel Slovenia“. 

Na prezentaciji i radionici sudjelovalo je 11 hrvatskih turističkih subjekata i to TZ Dubrovačko-neretvanske županije, Rijeka - Europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, TZ Grada Zagreba, TZ Dubrovnika, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari, dok su slovensku turističku ponudu predstavljala četiri slovenska partnera i to KNM Travel, Lubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours.

Među najvećim australskim turoperatorima na prezentaciji su prisustvovali primjerice Adriatica, kompanija koja je dio Impulse Travel Grupacije s preko 30 godina iskustva koja u svojoj ponudi nudi Hrvatsku; Beyond Travel, vodeća australska i novozelandska kompanija specijalizirana za središnju i istočnu Europu, Skandinaviju, Tursku, Grčku, Hrvatsku i Sloveniju, kao i za kružna putovanja te Outdoor Travel kompanija specijalizirana za aktivni odmor u Europi koja posluje sa preko 1200 agenata diljem Australije.

(MVEP)

 

Pisane vijesti | Strana tržišta | Hrvatski izvoz