Veliki uspjeh hrvatskoga izvoznog brenda

Slika /slike 1/Zdravlje/jgl1.jpg

Proizvod riječke tvrtke JGL, Aqua Maris, danas je prisutan u više od 20 zemalja svijeta. Najveći apsolutni rast prodaje, u odnosu na prethodnu godinu, ostvaren je na tržištu Rusije. Povećanje prodaje bilježi se i na ostalim tržištima, pa je tako prodaja u Ukrajini porasla za 20 posto, u Bjelorusiji za 45 posto, u Azerbajdžanu za 55 posto te u BiH za 20 posto.

Još jedan veliki uspjeh stiže iz JGL-a. Riječka farmaceutska kompanija ovih je dana prodala 200-milijunti proizvod jednog od najuspješnijih hrvatskih izvoznih brendova - Aqua Marisa. Ovaj je proizvod danas prisutan u više od 20 zemalja svijeta, a tijekom 2019. godine ostvario je neto prodaju od 260 milijuna kuna, što je porast od 16 posto u odnosu na godinu ranije.

Aqua Maris je linija potpuno prirodnih proizvoda na osnovi morske vode iz Jadrana, koja je na tržištu prisutna od 1999. godine. Linija broji 12 različitih proizvoda namijenjenih higijeni, prevenciji i liječenju bolesti gornjih dišnih puteva. Samo prošle godine JGL je prodao više od 15 milijuna proizvoda Aqua Marisa, od čega na inozemnim tržištima čak 98 posto.

Najbolji rezultati dolaze s ključnih tržišta kompanije - u Hrvatskoj i Kazahstanu Aqua Maris zauzima vodeću tržišnu poziciju, s 47, odnosno 54 posto tržišnog udjela. U Rusiji i Ukrajini brend zauzima drugu poziciju s po 26 posto tržišnog udjela, a nedavno su ga bjeloruski potrošači pozicionirali kao broj 1 prirodni proizvod za higijenu nosa.

Glavni izvršni direktor JGL-a Mislav Vučić smatra da tajnu uspjeha Aqua Marisa nose zaposlenici JGL-a koji kontinuirano rade na unapređenju proizvoda i prodaje. "U tehnološkom dijelu istraživanja i razvoja, u suradnji s proizvođačima ambalaže, stalno unapređujemo postojeće sustave u želji da kupcima primjenu učinimo što jednostavnijom i zdravijom. Također, u suradnji sa znanstvenom zajednicom, posebice u proteklo vrijeme pandemije, afirmiramo korist od redovite primjene proizvoda za ovlaživanje nosa i nosne šupljine Aqua Maris. Naš novi slogan 'Peri ruke, peri nos' podsjeća nas da je higijena presudna da bismo se obranili i zaštitili, i od virusa koji su sezonalno uvijek prisutni i od brojnih nečistoća u zraku", ističe Vučić.

Najveći apsolutni rast prodaje, u odnosu na prethodnu godinu, ostvaren je na tržištu Rusije, gdje je prodaja rasla za 17 posto. Povećanje prodaje bilježi se i na ostalim tržištima, pa je tako prodaja u Ukrajini porasla za 20 posto, u Bjelorusiji za 45 posto, u Azerbajdžanu za 55 posto te u Bosni i Hercegovini za 20 posto.

(Privredni vjesnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz