Usluge istarskih kreativaca koriste i svjetske kompanije

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_162650075.jpg

Kreativni studio Sonda iz Vižinade kod Poreča ima raspon klijenata i usluga od globalnih kompanija do malih proizvođača, od "boutique" ambalaže do svjetskih kampanja.

Kreativni studio Sonda iz Vižinade kod Poreča već 10 godina stvara personalizirana rješenja vezana uz vizualne komunikacije, razvoj brendova, komunikacijske i promotivne strategije i kampanje, pakiranja, web ili produkciju raznovrsnih sadržaja.

Kako pojašnjavaju suvlasnici tvrtke, ujedno i kreativni direktori, Jelena Fiškuš i Sean Poropat, raspon njihovih klijenata i usluga varira od globalnih kompanija do malih proizvođača, od "boutique" ambalaže do svjetskih kampanja.

Neki od značajnih klijenata su im i Holcim za čije pakiranje Agrocala su dobili brojne svjetske nagrade te Group Bel, jedan od vodećih svjetskih proizvođača mliječnih proizvoda. Kako navodi Poropat, zahvaljujući suvremenoj tehnologiji nema granica kreativi, a ni njezinoj realizaciji.

U Sondi ističu da su oni ciljano  preselili ured u malo mjesto u Vižinadi kako bi sami sebi i drugima pokazali da se globalne kampanje i dizajnerska rješenja mogu raditi iz manje sredine. No, manja sredina uglavnom znači i da je teže doći do kvalificirane radne snage.

Kreativni tim ove tvrtke broji 11 ljudi, a u idućih nekoliko mjeseci planiraju nova zapošljavanja. Sonda je u biznis krenula kao mjesečni vodič za dubinsko istraživanje zabave u Istri, kasnije i Kvarneru, pa i Zagrebu. Danas je u njihovom portfelju 200 klijenata. U narednih pet godina u planu je realizacija projekta "Sonda škole" koji bi trebao biti pozicioniran u unutrašnjosti Istre, a trebao bi imati edukativni, praktično lokalni te turistički karakter.

(Privredni dnevnik)
 

 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz