- Objavljeno: 06.11.2018.
U Šangaju otvoren ured HTZ-a
Hrvatski premijer Andrej Plenković službeno je u ponedjeljak u Šangaju otvorio prvi ured Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na kineskom teritoriju, a koji bi trebao dodatno ojačati položaj Hrvatske na najpropulzivnijem svjetskom emitivnom turističkom tržištu.
Hrvatski premijer Andrej Plenković službeno je u ponedjeljak u Šangaju otvorio prvi ured Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na kineskom teritoriju, a koji bi trebao dodatno ojačati položaj Hrvatske na najpropulzivnijem svjetskom emitivnom turističkom tržištu."Naše otvaranje prema Kini, prema kineskim turistima, posjetiteljima iz vaše zemlje, svakako je vrlo važan djelić mozaika hrvatske turističke promocije", rekao je Plenković otvarajući ured HTZ-a u poslovnoj četvrti 24-milijunskog Šangaja, jednoj od postaja njegova višednevnog posjeta Kini.
Otvaranju ureda nazočili su članovi izaslanstva koje s Plenkovićem boravi u radnom posjetu Kini, te direktor HTZ-a Kristjan Staničić i Luka Burilović, predsjednik Hrvatske gospodarske komore (HGK) u čijim je prostorijama i uz čiju je pomoć ured u Šangaju i otvoren.
Prema podacima sustava eVisitor u prvih deset mjeseci ove godine kineski turisti su u Hrvatskoj ostvarili 216 tisuća dolazaka i 315 tisuća noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 43 posto u dolascima i 42 posto u noćenjima.
Osim otvaranja ureda u Šangaju, Hrvatska turistička zajednica provodi niz aktivnosti kako bi se taj trend povećanja broja kineskih turista nastavio.
Između ostaloga, HTZ je organizirao zajedničku kampanju sa Slovenskom turističkom organizacijom pod nazivom 'Experience Croatia, Feel Slovenia' koje je cilj jačanje vidljivosti i ugleda dviju zemalja na kineskom tržištu kao atraktivnih i autentičnih europskih turističkih odredišta.
Okupljene je na otvaranju prvog ureda HTZ-a u Kini pozdravila i direktorica ureda Franka Gulin. "Kina je najveće svjetsko tržište u svakom pogledu, a upravo ta činjenica za nas, kao relativno malu europsku zemlju, predstavlja i najveći izazov", rekla je.
"Međutim, sigurna sam u odlične rezultate koje ćemo postizati u budućnosti jer hrvatska turistička ponuda sadrži sve ono što kineski turisti najviše vole konzumirati, a to je bogata kulturno-povijesna baština, očuvana priroda i kvalitetna enogastronomija", kazala je Gulin.
Potencijal kineskog tržišta je golem i gotovo ne postoji gornja granica za rast broja kineskih turista u Hrvatskoj. Kinezi su u svijetu 2016. godine ostvarili 122 milijuna turističkih putovanja na kojima su potrošili 109,8 milijardi dolara, uz godišnji rast od oko pet posto.
(Hina)