U godini rekordnih prihoda stupio na već 20. tržište

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_152704316_cr.jpg

Tvrtka Orbico, europski je lider u branši distribucije robe široke potrošnje te je upravo proširila poslovanje i na Bjelorusiju, koja je, ukupno gledajući, 20. Orbicovo tržište.

Tvrtka Orbico u vlasništvu Branka Roglića, europski lider u branši distribucije robe široke potrošnje, upravo je proširila poslovanje i na još jedno novo tržište: naime, po novome radi i u Bjelorusiji. Potvrdio je to za Poslovni dnevnik Roglić, koji iako zasad ne otkriva pojedinosti, iznosi da je poslovanje u Bjelorusiji jedan od noviteta i kvalitetnih iskoraka Orbica na novo tržište.

Što se Bjelorusije tiče, sukladno planu poslovanja te nakon što je projekt u cijelosti proveden, mogu reći da Orbico već posluje tamo. Bjelorusija je ukupno gledajući 20. Orbicovo tržište. Očekujemo da ćemo i tamo biti uspješni u nastojanjima vezanim uz plasman proizvoda prerađivačke industrije naše zemlje”, poručuje Roglić.

Odluka o ovom projektu poslovnog širenja, i to kako se doznaje preko akvizicije koja je još u domeni poslovne tajne, donesena je lani. O tome se načelno komuniciralo u više navrata, dok su u sklopu zadnjega godišnjeg izvješća bile navedene započete aktivnosti na pripremi bjeloruske akvizicije, kao i da je realizacija te akvizicje planirana u jesen 2018.

Ulazak na nova tržišta često prate akvizicije kao model internacionalizacije poslovanja, pa utoliko i bjelorusko tržište dolazi u sklopu serije istovrsnih operacija uključujući Poljsku, kojima Orbico u proteklih pet godina provodi poslovno ekspandiranje s učincima izraženima na planu udvostručenja prometa, broja zaposlenika, tvrtki i profita.

I zaokruženu realizaciju novog bjeloruskog projekta, o kojem će uskoro biti moguće više doznati, prati i Roglićeva najava daljnjeg rasta prihoda kompanije u ovoj godini, što znači da će prebaciti plan i postići vlastiti rekord.

“Orbico će ovu godinu završiti s više od 2 milijarde eura prihoda”, navodi Roglić. Lani su preuzeli i neke manjinske udjele te otkupili 40% udjela u rumunjskoj tvrtki, čime su postati 100%-tni vlasnici, kao i 30% od partnera u tvrtki Navo Orbico Poljska. Kako brzo rastu, na planu unapređenja organizacije, procesa i financijske stabilnosti, pokrenuli su razvoj e-commercea i digitalizaciju procesa.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz