U "3. maju" užurbano rade na brodu za Kanađane

Slika /slike 1/Promet i pomorstvo/3 maj radi.jpg

Fokus u riječkom škveru trenutno je na ugovornom završetku novogradnje za kanadsku Algomu, tako da na ovom brodu dnevno radi između 220 i 250 trećemajskih i radnika kooperacije. Dobra je vijest i da su pregovori oko tankera »Santiago« u samoj završnici i vrlo brzo trebao bi biti potpisan ugovor i za dovršetak ove novogradnje.

Riječki »3. maj« opet ima krizni stožer, ovog puta za prevenciju i borbu protiv koronavirusa. Službeno je osnovan prošlog tjedna, ali se s pripremama i prvim koracima krenulo još početkom ožujka. Ulazak u krug brodogradilišta strogo je ograničen na vlastite i stalne radnike iz kooperacije koji su angažirani na opremanju kanadske novogradnje još u siječnju ove godine, dakle, prije nego što se pošast korone preselila u Europu.
 
Angažmani novih kooperanata zasad su stavljeni na čekanje, najviše zbog situacije sa koronavirusom, ali dijelom i zato jer zasad nema neke potrebe za dodatnim radnicima
 
Fokus u riječkom škveru trenutno je na ugovornom završetku novogradnje za kanadsku Algomu, tako da na ovom brodu dnevno radi između 220 i 250 trećemajskih i radnika kooperacije. Zasad radovi idu prema zacrtanom planu i dinamici, doznajemo od Kučana, međutim, problem je što s ovom korona-pošasti nitko ne zna što nosi sutra, a kamoli tjedni i mjeseci koji slijede. Velika većina materijala i opreme koja se ugrađuje na taj kanadski brod riječko je brodogradilište dobavilo još prije nekoliko mjeseci tako da se ima s čim raditi, no pitanje je kako će dalje funkcionirati dobava roba i usluga.
 
Nabavljena su dezinfekcijska sredstva, zaštitne maske i rukavice, apelira se i upozorava na pridržavanje svih higijensko-sanitarnih mjera, reducirani su sastanci, a posebna pravila uvela su se i kod stanke za marendu.
 
Brod za Algomu napreduje prema planu, a komunikacija s ovom kanadskom brodarskom tvrtkom gotovo je na svakodnevnoj bazi. Problem je samo što »nevidljivi neprijatelj«, COVID-19, može sve preko noći izokrenuti.
 
Dobra je vijest i da su pregovori oko tankera »Santiago« u samoj završnici i vrlo brzo trebao bi biti potpisan ugovor i za dovršetak ove novogradnje u riječkom brodogradilištu, što je čini se tek pitanje dana.
 
(Novi list)



 

Pisane vijesti | Strana tržišta | Hrvatski izvoz