U 2019. mijenja se ime u Adriatic osiguranje i kreće u osvajanje europskog tržišta

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_97474436.jpg

Nakon 27 godina promijeniti će se ime u Adriatic osiguranje te  započinje poslovni iskorak na strano, točnije talijansko tržište. Poslovni ciljevi Adriatica u sljedećem desetljeću su daljnja internacionalizacija poslovanja, investiranje i strateško pozicioniranje na novim tržištima.

Goran Jurišić, predsjednik Uprave Jadranskog osiguranja naglasio je kako je investicijski ciklus u Italiji već započeo te se sredinom rujna kupila poslovna zgrada u samom središtu Trsta, smještena u zoni u kojoj su smješteni uredi mnogih vodećih svjetskih banaka, poput UniCredita, Banco di Roma.
 
Time se želi stvoriti novu vrijednost i novi odnos prema svakom osiguraniku, kazao je Jurišić, dodajući kako će, nakon 27 godina promijeniti ime u Adriatic osiguranje te  započinje poslovni iskorak na strano, točnije talijansko tržište.
 
Jurišić je istaknuo kako su poslovni planovi tvtke su već neko vrijeme jasno zacrtani, a to je plasman na europska osigurateljna tržišta. “Nije bilo lako donijeti odluku o promjeni prepoznatljiva i renomirana  brenda poput Jadranskog, ali vjerujem da će se naši osiguranici vrlo brzo naviknuti. Adriatic je, zbog prikladnog internacionalnog naziva, logično ime koje nam se samo nametnulo. Kao luku iz koje kreću naše plovidbe Europom, odabrali smo Trst. U središtu toga grada, u kojem će biti sjedište podružnice Italija, nedavno smo kupili poslovnu zgradu za 4 milijuna eura. Italija ima više od 60 milijuna stanovnika, a veličina tog tržišta i osviještenost Talijana o potrebi za zaštitom svojih vrijednosti osiguranjem pruža uistinu veliku priliku za naš poslovni iskorak i plasman osigurateljnih proizvoda, uz malo drugačije postavljenu strategiju pristupa klijentima”, pojasnio je Jurišić. 
 
U Italiji prosječna premija osiguranja po stanovniku iznosi 2.660 dolara, dok kod nas iznosi 330 dolara. Udio te premije u BDP-u Hrvatske iznosi 2,52 %, a Italije 8,34 %. Izazov je izaći na tako razvijeno tržište s velikim brojem osiguravajućih društava. Osim po drugačijem pristupu klijentima i inovativnim proizvodima, Adriatic u svom poslovanju neće preuzeti "klasičan", ustaljen model poslovanja na talijanskom tržištu. Naime, 85% bruto premije od ugovaranja polica u Italiji ostvaruje se preko brokera i agencija. Mi ćemo više zagovarati izravan kontakt i susret s klijentima. Naravno, nećemo apriori odustati od brokera i agencija te napraviti turbulencije na tržištu nego planiramo graditi vlastitu prodajnu mrežu i ponuditi tržištu prodavače savjetnike koji će, uz prisan odnos s klijentima, moći na najbolji način procijeniti izloženost rizicima i dati odgovarajući osigurateljni proizvod, prilagođen upravo određenom osiguraniku.   
 
Svoje poslovanje u Italiji započinjemo ponudom osiguranja od autoodgovornosti i autokaska, što nam je core business i u Hrvatskoj. Italija je zemlja sa 60 milijuna stanovnika, a od 1000 stanovnika njih 600 posjeduje automobil, što je svrstava u sam vrh europskih zemalja po stupnju motoriziranosti. Postupno ćemo širiti ponudu na sve vrste usluga koje pružamo i u Hrvatskoj, naročito na portfelj imovine. Osigurateljna pismenost u Italiji je znatno viša i njihovi građani davno su shvatili da osiguranje nije nepotreban trošak nego ulaganje u sigurniju budućnost.
 
Štoviše, osiguranje imovine je izrazito mali trošak, a ušteda u vremenu, stresu i financijskim izdacima u slučaju štetnog događaja uistinu velika. Uloga osiguranja i zaštite imovine je ulaganje u trajne vrijednosti, a time i u egzistenciju vas i vaših najdražih kroz generacije. Za samo nekoliko desetaka kuna mjesečno može se osigurati stan vrijednosti od 100 tisuća eura od požara ili poplave, kazao je Jurišić u razgovoru za Poslovni dnevnik.
 
Govoreći o poslovnim ciljevima Adriatica u sljedećem desetljeću Jurišić je naglasio kako je to daljnja internacionalizacija poslovanja, investiranje i strateško pozicioniranje na novim tržištima. Kako se već najavilo, prema trenutačnom poslovnom planu, fokus je sjeverna Italija na čijem tržištu bi mogli dosegnuti tri do pet posto tržišnog udjela.
 
(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Događanja | Strana tržišta i prilike