Stol mladog Slavonca u kratkom vremenu postao svjetski hit

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_173113388_cr.jpg

Tijekom Kickstarter kampanje za inovativni modularni stol Modulos iz Hrvatske, Modulos je prikupio narudžbe iz brojnih zemalja diljem svijeta, uključujući SAD, Veliku Britaniju, Švicarsku, Nizozemsku i Njemačku.

Tijekom Kickstarter kampanje za inovativni modularni stol Modulos iz Hrvatske, koja je započela 31. kolovoza, a trajat će do 10. listopada, Modulos je prikupio narudžbe iz brojnih zemalja diljem svijeta, uključujući SAD, Veliku Britaniju, Švicarsku, Nizozemsku i Njemačku.
 
Veći dio prikupljenih sredstava bit će uložen u prvu fazu proizvodnje s kojom se kreće odmah po završetku kampanje, dok će ostatak biti iskorišten za daljnji razvoj proizvoda i brenda, piše N1.
 
„Osim probijanja cilja na Kickstarteru, iznimno smo zadovoljni i cjelokupnim feedbackom na proizvod, obzirom da je i “ispipavanje” tržišta bio jedan od ciljeva kampanje. Tijekom proteklih mjesec dana, dobili smo brojna priznanja za kvalitetu proizvoda, kako od struke tako i od brojnih potencijalnih krajnjih kupaca. Ujedno, jako nam je puno pomoglo i to što su priču o Modulosu prenijeli kako brojni domaći tako i strani mediji, poput uglednog Mashablea, T3-a, AskMena", kazao je osnivač Modulosa Matej Grozdanović.
 
(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz