Splitskoj agenciji u Ateni dodijeljena prestižna nagrada za odnose s javnošću 'Polaris'

Slika /slike 1/Promet i pomorstvo/shutterstock_234239257_cr.jpg

Splitska agencija za odnose s javnošću Vajt pobijedila je u konkurenciji kampanja iz cijelog svijeta s kampanjom za osobe s invaliditetom „Želiš li se mijenjati za mjesto?“. Odluku o dodjeli nagrade „Polaris“ agenciji Vajt donio je žiri sastavljen od 35 renomiranih međunarodnih stručnjaka (SAD, Velika Britanija, Njemačka, Austrija, Turska, Meksiko, Rusija, Španjolska, Grčka, Brazil, Hrvatska, Indija, Latvija, Slovenija, Ukrajina, Peru) iz područja političkog savjetovanja, digitalnog marketinga, odnosa s javnošću, medija, marketinga, dizajna i razvoja novih tehnologija.

Splitska agencija za odnose s javnošću Vajt pobijedila je u konkurenciji kampanja iz cijelog svijeta s kampanjom za osobe s invaliditetom „Želiš li se mijenjati za mjesto?“.

Kampanja „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ koju je splitska agencija za odnose s javnošću Vajt realizirala s klijentom, komunalnom tvrtkom Split parking, osvojila je prestižnu svjetsku nagradu „Polaris“ koju dodjeljuje Europsko udruženje političkih konzultanata (European Association of Political Consultants - EAPC). Vajtova kampanja imala je za cilj osvijestiti vozače o važnosti poštivanja propisanih parkirnih mjesta za osobe s invaliditetom, a pobijedila je u konkurenciji kampanja iz cijeloga svijeta kao najbolja u kategoriji Javni poslovi (Public Affairs).

Nagrada je Vajtu dodijeljena na svečanosti u grčkom glavnom gradu Ateni, a dolazi samo dva mjeseca nakon što je ista kampanja nagrađena i Grand Prixom Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), što je bila već četvrta najprestižnija domaća strukovna nagrada za ovu splitsku agenciju i to u samo pet godina.

Na kampanji je radio tim mladih savjetnika iz Vajta - Dora Čolaković, Antonela Vukorepa i Marin Babarović, zatim dizajner Stjepko Rošin, Kreativna agencija Milana Latkovića koja je producirala video materijale, a sve na čelu s direktorom Vajta Jerkom Trogrlićem. Do uspjeha je svakako dovelo i povjerenje koje je dao Split parking, kao i njihova snažna angažiranost na projektu.

Odluku o dodjeli nagrade „Polaris“ agenciji Vajt donio je žiri sastavljen od 35 renomiranih međunarodnih stručnjaka (SAD, Velika Britanija, Njemačka, Austrija, Turska, Meksiko, Rusija, Španjolska, Grčka, Brazil, Hrvatska, Indija, Latvija, Slovenija, Ukrajina, Peru) iz područja političkog savjetovanja, digitalnog marketinga, odnosa s javnošću, medija, marketinga, dizajna i razvoja novih tehnologija.

Kampanja „Želiš li se mijenjati za mjesto?“ izazvala je velik interes javnosti. U prvoj fazi po Splitu su postavljeni personalizirani prometni znakovi, s licima šest osoba s invaliditetom, a u cilju da se postigne bolja vidljivost i izazove emotivna reakcija kao i snažan osjećaj srama i osuda okoline prema prekršitelju. U drugoj fazi kampanje plasiran je video po modelu skrivene kamere koji je uskoro postao viralan, u kojem se hvatalo prekršitelje kojima se obraćao mladić u invalidskim kolicima. U prva tri mjeseca nakon kampanje u Splitu je broj prekršaja parkiranja na mjestima za OSI pao za 20%, a pad se nastavio i u 2019. godini. Treća faza kampanje još uvijek je u tijeku. Naime, kao zadnji korak pokrenuta je izmjena pravilnika o znaku pristupačnosti u Hrvatskoj koja ima za cilj onemogućiti njegovu zloporabu.

Pohvala za kampanju došla je i iz Europskog parlamenta, od EU Foruma za osobe s invaliditetom koji su istaknuli splitski primjer kao pohvalan i kao uzor drugim gradovima, a niz poznatih osoba iskazao je podršku projektu.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz