Spanu u prvoj polovici godine s porastom neto dobiti za 412 posto

Slika /slike 1/Gospodarstvo/span.jpg

Jedan su i od najvećih izvoznika, koji dvije trećine prihoda ostvaruje na međunarodnom tržištu, a uz zagrebačko sjedište društva te urede u Osijeku i Rijeci, Span ima i sedam tvrtki kćeri u Sloveniji, Velikoj Britaniji, SAD-u, Njemačkoj, Ukrajini, Azerbajdžanu i Švicarskoj. Posluje na 100 tržišta i šest kontinenata, a neki od klijenata su im McDonalds, Starbucks, Rimac Automobili, Metinvest Grupa, Infobip. Planiraju i širenje na tržišta centralne Azije i istočne Europe.

IT kompanija Span Grupa u prvoj polovici godine ostvarila je 390,7 milijuna kuna poslovnih prihoda ili 23 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je neto dobit porasla za 412 posto, na 7,4 milijuna kuna, izvijestili su u četvrtak iz Spana, čije su dionice nedavno uvrštene na Zagrebačku burzu (ZSE).

Podaci o poslovanju Spana objavljeni su u četvrtak, pri čemu iz te kompanije komentiraju da su polugodišnje "razdoblje obilježili dobri poslovni rezultati s dvoznamenkastim rastom prihoda te pripremnim radnjama za izlazak kompanije na Zagrebačku burzu". Dionice Spana su nakon provedene javne ponude i velikog zanimanja investitora u Službeno tržište ZSE uvrštene 21. rujna.

Polugodišnji rezultati poslovanja Spana pokazuju da su, kako kažu, najveći rast prihoda od 52 posto zabilježili u segmentu infrastrukturnih usluga, Cloud i Cyber Security-u, i to kao rezultat akvizicije novih klijenata i povećanja broja projekata kod postojećih.

"Udio prihoda koji se ostvaruju na inozemnim tržištima u prvom polugodištu ove godine čini 79,4 posto ukupnih prihoda Grupe", ističu iz Spana, dodajući da im raste i broj zaposlenika, kojih je u grupi u prvih šest mjeseci ove godine prosječno bilo 524, a većinom su zapošljavali u segmentima poslovanja s visokom dodanom vrijednošću. "S dobrim poslovnim rezultatima i rastom svih financijskih pokazatelja nastavljamo raditi ono po čemu smo prepoznati - stvarati najbolja IT rješenja za korisnike.

Uz to, nedavni izlazak na Zagrebačku burzu omogućio je Spanu ulazak u novu fazu poslovanja", poručuje Nikola Dujmović, osnivač i predsjednik Uprave Spana. Dujmović naglašava i da je potražnja za dionicama Spana značajno nadmašila ponudu, te da s više od tisuću novih dioničara, među kojima su veliki institucionalni i puno malih ulagača te više od polovice njihovih zaposlenika, nastavljaju daljnje poslovanje kao pravo dioničarsko društvo.

Iz Spana iznose i da su posljednjih šest godina ostvarivali prosječan godišnji rast prihoda iznad 20 posto te su danas jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija po prihodima. Jedan su i od najvećih izvoznika, koji dvije trećine prihoda ostvaruje na međunarodnom tržištu, a uz zagrebačko sjedište društva te urede u Osijeku i Rijeci, Span ima i sedam tvrtki kćeri u Sloveniji, Velikoj Britaniji, SAD-u, Njemačkoj, Ukrajini, Azerbajdžanu i Švicarskoj. Posluje na 100 tržišta i šest kontinenata, a neki od klijenata su im McDonalds, Starbucks, Rimac Automobili, Metinvest Grupa, Infobip.

Planiraju i širenje na tržišta centralne Azije i istočne Europe, a među rijetkima u regiji posjeduju i mnoge Microsoftove napredne specijalizacije, koje se dodjeljuju najstručnijim Microsoft partnerima.

(Hina)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz