Šibenski Lemax prodao novi softver vodećem indonezijskom turoperateru

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_280790978_cr.jpg

Suradnjom s Panorama Destitanion nastavlja se globalna tržišna prisutnost Lemaxa, te nakon Asia Trailsa, ovo predstavlja još jedan međunarodni uspjeh i izvoz hrvatskog znanja. Lemax softver koristi više od 120 korisnika u više od 50 zemalja na šest kontinenata.

Tvrtka Lemax započela je proces implementacije softvera kod vodećeg indonezijskog turoperatora Panorama Destination kako bi omogućili nadogradnju web baziranog back office sustava. Lemax softver osigurat će veću automatizaciju u poslovanju omogućujući obradu većeg broja rezervacija uz povećanu učinkovitost, brže fakturiranje i izvještavanje, proširenje prodajnih kanala te maksimizaciju prihoda.

Realizacija ugovorenih faza implementacije Lemax softvera omogućit će grupaciji Panorama Destination bržu i efikasniju reakciju na pristigle upite, dostavljanje trenutačnih ponuda, brže i točnije fakturiranje klijentima, sve zahvaljujući potpuno automatiziranom tijeku prodaje. Alati za automatizaciju prodaje i marketinga povećat će prihode i dobit, a očekuje se da će novi automatski upitnik i proces potvrde upita povećati kapacitet rezervacije Panorama Destinationa deset puta.

Kako bismo zadovoljili rastuće zahtjeve industrije moramo imati učinkovita i skalabilna softverska rješenja. Prepoznali smo kako Lemax ima sve konkurentske prednosti koje su nam potrebne od našeg partnera za implementaciju. Sretni smo što će naš budući razvoj biti podržan upravo zahvaljujući Lemaxu, Izjavio je Renato Domini, predsjednik Uprave Panorama Destination.

Suradnjom s Panorama Destitanion nastavlja se globalna tržišna prisutnost Lemaxa, te nakon Asia Trailsa, ovo predstavlja još jedan međunarodni uspjeh i izvoz hrvatskog znanja.
Ponosni smo što je Panorama Destination prepoznala kvalitetu našeg softverskog rješenja i odabrala nas kao partnera za implementaciju na globalnom tržištu. Uvjereni smo da će puna integracija dovesti do postizanja ciljeva kupaca, rekao je Mate Kostovski, direktor Lemaxa, tvrtke sa sjedištem u Šibeniku i uredom u Zagrebu.

Lemax je razvio web softver za putovanja koji automatizira prodaju, marketing, operacije i financije. Više od 20 godina hrvatska tvrtka je kreirala i implementirala softverska rješenja za turističku industriju, nudeći digitalna poslovna rješenja turoperatorima i tvrtkama za upravljanje destinacijama (DMC). Danas Lemax softver koristi više od 120 korisnika u više od 50 zemalja na šest kontinenata, s ukupnom godišnjom transakcijskom vrijednošću u visini od 1,35 milijardi eura, stoji u priopćenju iz kompanije.

(Lider)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz