Sancta Domenica će se širiti na tržišta BiH, Slovenije i Austrije

Slika /slike 1/Gospodarstvo/shutterstock_280790978_cr.jpg

Sancta Domenica je najbrže rastući te najprofitabilniji igrač u branši potrošačke elektronike. Goran Janičijević, voditelj maloprodaje u Sancta Domenici ističe kako će se u 2017. godini proširiti na tržišta BiH, Slovenije i Austrije.

Nakon HG Spota, Vemila i E plusa, titulu najvećeg trgovca potrošačkom elektronikom u Hrvatskoj lani je preuzela tvrtka Sancta Domenica iz Svete Nedjelje utrživši 603,5 milijuna kuna. Rekordan je to prihod za takmaca iz te branše, veći od najboljih rezultata bivšeg HG Spota.

Sancta Domenica bila je i najbržerastući te najprofitabilniji igrač u branši. Prema podacima Poslovne Hrvatske, povećala je promet za 76,3 posto i imala neto dobit od 15,1 milijun kuna.

Goran Janičijević, voditelj maloprodaje u Sancta Domenici kaže da su sada koncentrirani na tri velika grada, Zagreb, Rijeku i Split, gdje imaju 13 trgovina koje iz modela brand storeova, kakve imaju sa Samsungom, Sonijem, Panasonicom i LG-om, pretvaraju sve više u multi-brend ‘Sancta Domenica Storeove’ koji postaju temelj ponude.

Janičijević ističe kako zasada ne planiraju ići u ostale hrvatske gradove. Međutim, u 2017. proširit će se na tržišta BiH, Slovenije i Austrije i to u glavna žarišta.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz