Sajam WTM: HGK organizirao degustaciju i promociju vrhunskih hrvatskih vina

Slika /slike 1/Turizam/WTM-RH.jpg

Na sajmu u sklopu hrvatskog štanda HTZ-a, HGK je održao degustaciju i promociju vrhunskih hrvatskih vina platforme Vina Croatia - Vina Mosaica. Hrvatsku turističku delegaciju na sajmu čine 23 hrvatska suizlagača, među kojima su turističke zajednice Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske, Zadarske, Šibensko-kninske županije i Kvarnera, TZG Zagreba, TZG Splita, TZG Crikvenice, Croatia Airlines, NP Plitvička jezera i dr.

Hrvatska se predstavlja na jednom od najvažnijih svjetskih sajmova turizma - World Travel Market (WTM) u Londonu. Na sajmu koji se održava od 5. do 7. studenog u sklopu hrvatskog štanda Hrvatske turističke zajednice, već tradicionalno HGK održala je degustaciju i promociju vrhunskih hrvatskih vina platforme Vina Croatia - Vina Mosaica.

"Hrvatska enološka ponuda ima ogroman potencijal za privlačenje britanskih posjetitelja koji sve više cijene autentična vinska iskustva. Naša vinska scena, posebice autohtone sorte kao što su graševina i pošip - nudi jedinstvenu priliku za otkrivanje okusa koji su ukorijenjeni u povijesti i kulturi naših regija. Povezivanje enologije s turističkom ponudom stvara nezaboravno iskustvo za britanske goste i može značajno pridonijeti promociji Hrvatske kao vrhunske turističke destinacije", poručio je Branko Lelas iz Sektora za turizam HGK.

Britanski turisti tijekom prvih 10 mjeseci ove godine u našoj zemlji ostvarili oko 820 tisuća dolazaka i 4 milijuna noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od oko 9 posto u dolascima i 8 posto u noćenjima. Pritom su Britanci najviše noćenja ostvarili u Dubrovačko-neretvanskoj i Splitsko-dalmatinskoj županiji, a gledano po destinacijama u Dubrovniku, Splitu, Konavlima, Župi dubrovačkoj, Zadru i Rovinju.  

"Predstavljanje naše turističke ponude na ovom vodećem međunarodnom događaju dio je aktivnosti kojima se pripremamo za turističku 2025. godinu i ono što vidimo, a što nas posebno veseli jest činjenica kako za Britance, u pogledu putovanja, Hrvatska i dalje kotira kao value for money destinacija.

Zato je izuzetno važno da sada i to za ovaj first minute pošaljemo i pravu poruku - da smo destinacija koja pazi na omjer cijene i kvalitete i zbog toga posebno apeliram na turistički sektor da o tome vodi računa. Također, raste zainteresiranost Britanaca za aktivnim odmorom što otvara dodatnu mogućnost za posjet Hrvatskoj i izvan ljetnih mjeseci što nam je izuzetno važno u daljnjem razvoju cjelogodišnjeg turizma", poručio je ministar turizma i sporta Tonči Glavina.

HTZ iskoristila je sajam u Londonu za predstavljanje novog hrvatskog štanda. Novi dizajn prezentira Hrvatsku kao destinaciju istinske ljepote koja je uspjela sačuvati svoju autentičnost. Njegovoj atraktivnosti doprinose portali velikih dimenzija na čijim se LED ekranima prikazuju hrvatske ljepote, inspirativne lokacije, ljudi, ali i doživljaji. Uz novi izgled štanda u Londonu su premijerno predstavljene i nove uniforme hrvatskih informatora na sajmu.

„Hrvatska na tržištu Velike Britanije ima jako dobru poziciju, što su nam potvrdili i partneri s kojima smo razgovarali, ali i statistički podaci koji nam govore da se ovo tržište nalazi na visokom šestom mjestu inozemnih tržišta. Ciljano smo odabrali London za predstavljanje novog dizajna štanda kako bi brojnoj publici pokazali dio zaokreta u promociji Hrvatske kao turističke destinacije, a koji je definiran smjernicama našeg novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, napomenuvši kako sudjelovanjem na WTM-u žele dodatno učvrstiti veze s različitim turoperatorima i medijima koji imaju ključnu ulogu u promoviranju naše zemlje na tržištu Velike Britanije, ali i na globalnoj razini.

Hrvatsku turističku delegaciju na sajmu predvode ministar turizma i sporta Tonči Glavina i direktor HTZ-a Kristjan Staničić, a čine ju i 23 hrvatska suizlagača, među kojima su između ostalih turističke zajednice Splitsko-dalmatinske, Dubrovačko-neretvanske, Zadarske, Šibensko-kninske županije i Kvarnera, TZG Zagreba, TZG Splita, TZG Crikvenice, Croatia Airlines, NP Plitvička jezera i dr.

(HGK)

 

Pisane vijesti | Sajmovi | Hrvatski izvoz