Sajam u Munchenu potvrdio dobru poziciju hrvatskog turizma u Njemačkoj

Slika /slike 1/Turizam/HTZ u Njemačkoj.jpg

Sajam f.re.e se ove godine u Münchenu održava od 14. do 18. veljače, a hrvatski turizam bavarskom tržištu, s kojeg u Hrvatsku i dolazi najviše njemačkih turista, uz HTZ predstavlja i 25 drugih (su)izlagača, turističkih zajednica, nacionalni parkovi, hotelijeri, agencije, prijevoznici i drugi.

Jedan od najvećih turističkih sajmova za široku publiku u Njemačkoj, minhenski f.re.e započeo je u četvrtak, potvrdivši ranije najave s tog tržišta da je Hrvatska među top pet odmorišnih destinacija Nijemaca, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice, nositelja hrvatskog nastupa na sajmu.

Sajam f.re.e se ove godine u Münchenu održava od 14. do 18. veljače, a hrvatski turizam bavarskom tržištu, s kojeg u Hrvatsku i dolazi najviše njemačkih turista, uz HTZ predstavlja i 25 drugih (su)izlagača, turističkih zajednica, nacionalni parkovi, hotelijeri, agencije, prijevoznici i drugi. Na sajmu su i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić i drugi predstavnici turističkog sektora, koji će uz obilaske sajma i susrete s publikom i turističkim partnerima održati i sastanke s bavarskim partnerima, poput ADAC-a i drugih.

Ministrica Brnjac poručila je da Hrvatska ove godine, nakon što je prošle bila zemlja-partner na tom sajmu u Münchenu, i dalje prezentira najbolje od svoje ponude - "od fascinantne kulture, do mnogobrojnih aktivnosti u prirodi, kvalitetnog smještaja, koji uključuje i neke od najboljih kampova Europe, i ne manje važno - vrhunske eno-gastronomije".

"Bavarsko tržište nam je iznimno važno i zato nam je cilj učvrstiti našu poziciju, ali je i nadograditi u kontekstu cjelogodišnjeg putovanja Nijemaca u Hrvatsku“, izjavila je Brnjac, koja se na sajmu srela i sa bavarskom ministricom prehrane, poljoprivrede, šumarstva i turizma Michaelom Kaniber (koja je otvorila sajam).

Razgovarale su, prenose iz HTZ-a, o važnosti nastavka suradnje u području turizma, novom hrvatskom Zakonu o turizmu, ali i o povezanosti poljoprivrede i turizma, važnosti korištenja lokalnih proizvoda u cilju poticanja malog i srednjeg poduzetništva, odnosno gospodarstva u cjelini. 

"Njemačka je naše najvažnije turističko tržište, koje u ukupno ostvarenim noćenjima u Hrvatskoj ima udio od oko 22 posto. To je značajna brojka koju respektiramo te je predstavljanje ukupne hrvatske turističke ponude na tom sajmu za nas jako važno, kao i što su partneri s kojima smo se sreli zadovoljni dosadašnjim tijekovima, bukingom i najavama za ovu godinu", komentirao je direktor HTZ-a Staničić.

Naveo je i da se prema istraživanjima Nijemci unatoč izazovnoj 2024. neće odreći odmora i putovanja, o čemu će biti riječi i na skorom sajmu ITB u Berlinu, u ožujku. "To će biti još jedna prilika za dodatnim učvršćivanjem naše pozicije na njemačkom tržištu, gdje se Hrvatska nalazi među top pet ljetnih odmorišnih destinacija Nijemaca", poručio je Staničić.

Iz HTZ-a napominju da će se hrvatska turistička delegacija tijekom prvog dana sajma susresti i s predstavnicima FTI-ja, najvećeg bavarskog touroperatora i četvrtog najvećeg u Njemačkoj, zatima Bayerischer Fussball Verband, nogometne udruge koja broji gotovo 1,6 milijuna članova i obuhvaća preko 23 tisuće nogometnih timova te s predstavnicima LBO-a, velike bavarske udruge autobusera s kojima će se razgovarati o mogućnostima suradnje u promociji hrvatskih destinacija.

(Hina)

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz