- Objavljeno: 23.03.2022.
Rast popularnosti Hrvatske kao turističke destinacije na francuskom tržištu
Na francuskom tržištu nastavlja se rast popularnosti Hrvatske kao turističke destinacije, što se potvrdilo i na nedavnom međunarodnom sajmu turizma u Parizu "Salon Mondial du tourisme" te s najavama uvođenja novih avio linija i širenjem programa touroperatora za Hrvatsku iz Francuske,
Na francuskom tržištu nastavlja se rast popularnosti Hrvatske kao turističke destinacije, što se potvrdilo i na nedavnom međunarodnom sajmu turizma u Parizu "Salon Mondial du tourisme" te s najavama uvođenja novih avio linija i širenjem programa touroperatora za Hrvatsku iz Francuske, izvijestili su u srijedu iz HTZ-a.Hrvatsku ponudu na ovogodišnjem sajmu "Salon Mondial du tourisme" u Parizu, koji se održao od 17. do 20. ožujka, predstavilo je predstavništvo HTZ-a u Francuskoj, uz turističke zajednice grada Zagreba te Splitsko-dalmatinske, Šibensko-kninske i Zadarske županije. Iz HTZ-a kažu da je hrvatski štand na tom sajmu bio među najposjećenijima.
"Iako postoji generalna nesigurnost i neizvjesnost zbog situacije u Ukrajini, Francuzi pokazuju veliko zanimanje za turističkim putovanjima u idućim mjesecima, a najviše traže teritorijalno bliže, sigurne i atraktivne destinacije, kakvom smatraju i Hrvatsku", poručila je direktorica predstavništva HTZ-a u Francuskoj Danijela Mihalić Đurica.
Osim najave uvođenja novih avio linija i programa touroperatora, popularnosti turističke Hrvatske među Francuzima pridonose i objave njihovih medija o Hrvatskoj kao idealnoj destinaciji za ljeto, kojih će sigurno biti još i s obzirom na to da je prvog dana sajma u Parizu HTZ organizirao i druženje za 30-ak francuskih novinara, kada su im predstavili turističke novosti iz hrvatskih regija, detalje o zračnoj povezanosti, programima touroperatora i važeće uvjete ulaska u Hrvatsku.
Među novonajavljenim avio linijama ove sezone iz Francuske su linije prijevoznika Transavie iz Nantesa i Montpelliera za Split, te Volotee iz Lillea za Split, Raynaira iz Pariza i Bordeauxa za Zadar i druge.
Od objava iz francuskih medija, iz HTZ-a ističu onu u magazinu za kamping i nature turizma "Le Monde du plein AIR", koji uz naslovnicu donosi i veliku reportažu o kamping ponudi Hrvatske, a priloge su nakon studijskih putovanja francuskih novinara objavili i u "Le Figaro Nautisme", "Notre Temps", "A/R Magazine" i drugima.
Uz to, u Hrvatskoj, kako dodaju iz HTZ-a, ovih dana boravi i Sebastien Desurmont, novinar prestižnog francuskog časopisa GEO, koji će tijekom boravka u nekoliko hrvatskih regija prikupiti materijal koji će objaviti na 45 stranica u jednom od idućih brojeva tog popularnog magazina.
(Hina)