Rasprodali 'charmat' pjenušac, zaštitili ga na razini Unije

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_71718745_cr.jpg

Vinska kuća Feravino do sada je ostvarila izvoz pjenušca u Nizozemsku, finalizirani su pregovori s Belgijom, dok ostala vina iz asortimana izvozi na 15 tržišta diljem svijeta, a na izvoz im otpada 20 posto ukupne proizvodnje.

U Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu predstavljeni su pjenušci Grasecco i Francesca vinske kuće Feravino. Osim što su od ovog ljeta novost na tržištu, privlače i dizajnerskom etiketom, točnije vizualnim identitieom koji je, kažu iz vinarije, i više nego zaslužan za dobre prodajne rezultate ostvarene tijekom ljeta. Ove su godine na tržište "izbacili" 40.000 boca Grasseca i 20.000 Francesce, a budući da je sve što su proizveli prodano, za iduću sezonu planiraju povećati proizvodne kapacitete na čak 100.000 boca.

"Jedini u Hrvatskoj koristimo Charmat metodu, a u pitanju su pjenušci koji su 100 posto od sorata frankovke i graševina. Zaštitili smo ih i na razini EU te smo u ovih nekoliko mjeseci koliko smo prisutni na tržitu postigli velik uspjeh", pohvalio se Luka Vrga, član uprave tvrtke Osilovac u čijem je sastavu Feravino i direktor prodaje i marketinga Feravina.

Matijaž Lemut, enolog Feravina objašnjava kako su u pitanju jednostavni pjenušci koji su mjesec i pol odležali na kvascima. "Iz vinske omotnice smo povukli tri milijuna eura kako bismo modernizirali podrum i nabavili opremu za ovu liniju pjenušaca te smo s tom investicijom završili ove godine. Za sada smo ostvarili izvoz pjenušaca u Nizozemsku, a baš danas smo finalizirali pregovore s Belgijom", ispričao je prošlog četvrtka Vrga.

Feravino svoja ostala vina iz asortimana izvozi na 15 tržišta diljem svijeta, a na izvoz im otpada 20 posto ukupne proizvodnje. Za vizualni identitet etikete zaslužan je Miran Tomičić i njegov studio Octopus in, a izgledom etikete ciljali su na dobnu skupinu milenijalca i žene koje su veći konzumenti pjenušaca od muškaraca. Na realizaciji ideje radilo se oko tri mjeseca tijekom proljeća, a uz Tomičića na projektu je radilo još četvero dizajnera iz tima.

"Cilj nam je bio napraviti brend u kojem će se ti ljudi prepoznati, a da ipak imamo temelje na autohtonosti vinskih sorata graševine i frankovke. Ove smo godine dosta kasno krenuli, tako da se iduće turističke sezone očekuju još bolji rezultati", kaže Tomičić.

Uz promoviranje nove linije, cilj ove vinske kuće je i popularizacija vinske sorte frankovka stoga ne čudi da su u suradnji s općinom Feričanci (u kojoj se nalazi i vinarija) organizirali prvi Festival frankovke na čije su ocjenjivanje pristigla vina i iz Mađarske i Slovenije. Baš zato jedan od novih pjenušaca nastaje od frankovke.

(Poslovni dnevnik)



Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz