Prvi hrvatski fintech širi poslovanje na tržišta EU

Slika /slike 1/Financije/FAH-H5148232_cr.jpg

Aircash je licencirana institucija za elektronički novac s licencom Hrvatske narodne banke, koja vrijedi u svim državama EU. Vrlo aktivno rade na sklapanju partnerstva na tržištima EU poput MOL-a i Slovnafta, REWE grupe u Njemačkoj, OMV-a u Austriji i mnogih drugih.

Aircash je prvi hrvatski fintech koji je na tržište izbacio vlastiti digitalni novčanik, a ta je hrvatska kompanije u vrlo kratkom roku napravila veliki rast. Trenutačno se tom aplikacijom koristi više od 100.000 korisnika, koji ostvare 50 milijuna kuna mjesečnog prometa slanja novca i plaćanja. Aircash je licencirana institucija za elektronički novac s licencom Hrvatske narodne banke, koja vrijedi u svim državama Europske unije.

- Iako smo prije više od dvije godine započeli s uslugom slanja i primanja novca putem Aircash aplikacije, krajem prošle godine pustili smo na tržište uslugu digitalnog Aircash novčanika. Posebnosti našeg novčanika su razni načini uplate na novčanik: karticom, ali i gotovinom na Ininim benzinskim postajama i kioscima Tiska. Omogućili smo korisnicima i plaćanje raznih usluga jednim klikom u aplikaciji. To su nadoplate ENC uređaja, plaćanje parkinga, nadoplata računa kod lutrija i igara, a mogu se kupiti Playstation bonovi, nudimo nadoplatu telefonskih računa, te naravno slanje i primanje novca iz zemlje i inozemstva - rekao je Hrvoje Ćosić iz Aircasha. Dodao je da su u suradnji s PBZ-om napravili i inovaciju odnosno mogućnost isplate novca iz Aircash novčanika na PBZ bankomatima, s time da vam nije potrebna kartica, niti račun, a ne morate biti ni klijent te banke.

- Imamo suradnju i provedene tehničke integracije s vodećim hrvatskim kompanijama poput Ine, Tiska, HAC-a, Supersporta, Hrvatske Lutrije, Croduxa, iNovina i HT-a. Fokus  su nam EU tržišta jer naša licenca za elektronički novac vrijedi u svakoj zemlji članici EU - rekao je Ćosić. Voditelj razvoja u toj kompaniji, Branimir Petrušić ima puna ruke posla jer, kako kaže, neprestano razvijaju Aircash platformu i mobilnu aplikaciju, te podižu i uvode nove usluge, a fokusirani su i na jednostavnije korištenje aplikacije.

- Upravo smo razvili uslugu plaćanja računa skeniranjem barkoda s računa. Sve što korisnik treba napraviti unutar Aircash aplikacije je skenirati kod s računa i platiti.  Račune više ne morate plaćati na prodajnim mjestima niti igdje morate ići, dovoljno je platiti jednim klikom. Uskoro uvodimo i razna druga plaćanja skeniranjem koda pod nazivom Aircash Pay - najavio je Branimir Petrušić, voditelj razvoja u Aircashu. Hrvoje dodaje da se, uz uvođenje novih usluga, trenutačno pripremaju za širenja na druga tržišta.

- Vrlo aktivno radimo na sklapanju partnerstva na tržištima Europske unije poput MOL-a i Slovnafta, REWE grupe u Njemačkoj, OMV-a u Austriji i mnogih drugih. Također, radimo i na headhuntingu jer tražimo ljude u razvoju kao i one koji će raditi na usklađenosti s regulativom, što nam je jako bitno, a strateški ulazimo u realizaciju ideje za osnivanje Advisory Boarda, gdje bi bili uključeni vodeći ljudi poslovne scene u ovom dijelu EU - zaključio je član uprave Aircasha, Hrvoje Ćosić.

(Večernji list)
 
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz