Prostoria zbog dizajna može prodavati šest puta skuplji namještaj

Slika /slike 1/Grafovi/shutterstock_146512214_cr.jpg

Što se tiče prodajnih mjesta u svijetu i zemlji proizvodi Prostorie se mogu naći u više od 450 salona u svijetu, a imaju i više od osam stotina kupaca. Izvoze u više od 60 zemalja svijeta na svim kontinentima, a sajmovi u Milanu, Kölnu i Parizu njihov su glavni put do kupca.

Zagorska tvrtka Prostoria (Sveti Križ Začretje), proizvođač vrhunskih fotelja, stolica i naslonjača, nedavno je nastupila na ‘Salone del Mobile’ u Milanu, i to, kako su u njoj i najavili, neočekivanim pristupom koji se razlikuje od dosadašnjih – umjesto izlaganja čitave kolekcije, u 200 kvadrata izložili su samo dva naslonjača. Njezin direktor i vlasnik Tomislav Knezović kaže da je čovjek koji inače teži originalnosti jer smatra da je to ključ uspjeha.
 
Osim važnosti dizajna nekoliko puta tijekom intervjua naglasio je da nema te krize koja će nauditi dobrom proizvodu, odnosno da će za njim uvijek biti potražnje. Knezović najavljuje da će u sljedećih nekoliko godina povećati proizvodnju jer unatoč predviđanjima nove krize vjeruje da će rasti potražnja za Prostorijinim proizvodima.
 
Govoreći o vrijednosti dizajna u proizvodima, Knezović je naglasio kako je, što se Hrvatske tiče, Prostorijin doprinos evoluciji dizajna jako velik samim tim što su ga prvi počeli upotrebljavati i time potiču i druge. Kada se uzme u obzir da Prostorijini proizvodi i predstavljanja u svijetu mijenjaju sliku o Hrvatskoj, samim tim se može zaključiti kolika je vrijednost dizajna. Dizajn daje identitet i dodatnu snagu. To se najbolje vidi u financijskim krizama. Prve stradaju tvrtke bez identiteta koje su oslonjene na velike količine i niske cijene. Snažni brendovi umiru zadnji!
 
Što se tiče prodajnih mjesta u svijetu i zemlji proizvodi Prostorie se mogu naći u više od 450 salona u svijetu, a imaju i više od osam stotina kupaca. Tvrtka ima i svoje salone u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Beogradu. Sven Jonke, dizajner s kojim surađuju, otvorio je Prostorijin salon u Berlinu koji vrlo uspješno posluje. Prostorijini proizvodi mogu naći samo u trgovinama vrhunskih proizvoda s malim prometom zato što su se odlučili za proizvodnju namještaja visoke kvalitete s dodanom vrijednošću. Takav namještaj jednostavno ne može biti jeftin iako je na hrvatskom tržištu mnogo povoljniji nego u inozemstvu, kazao je Knezović.
 
Govoreći o zemljama gdje izvoze istaknuo je kako izvoze u više od 60 zemalja svijeta na svim kontinentima. Sajmovi u Milanu, Kölnu i Parizu njihov su glavni put do kupca. Tamo najjasnije mogu predstaviti kvalitetu i udobnost svojih proizvoda. Nakon sedam i pol godina već su dovoljno prisutni na tržištu da većina svjetskih arhitektonskih studija koji se bave arhitekturom interijera dobro poznaje Prostorijine proizvode, pa ako im odgovaraju za određene projekte, predlažu ih bez njihovog kontakta. Nekada tvrtka sazna da su u projektu kada počnu stizati upiti sa svih strana. Najjača su im francuska, belgijska, njemačka i austrijska tržišta, ali jako smo prisutni i u Australiji, istaknuo je Knezović.
 
(Lider)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz