Promocija hrvatskog turizma na sajmu u Muenchenu s naglaskom na Zagreb i Slavoniju

Slika /slike 1/Turizam/htz u nj.jpg

Hrvatska turistička ponuda s naglaskom na Zagreb i Slavoniju, predstavlja se od 20. do 24. veljače na bavarskom turističkom sajmu f.re.e, a prvih dana sajma izraženo je uobičajeno dobro zanimanje Bavaraca za putovanjima u jadransku Hrvatsku, ali i porast zanimanja za unutrašnjost zemlje.

Hrvatska turistička ponuda s naglaskom na Zagreb i Slavoniju, predstavlja se od 20. do 24. veljače na bavarskom turističkom sajmu f.re.e, a prvih dana sajma izraženo je uobičajeno dobro zanimanje Bavaraca za putovanjima u jadransku Hrvatsku, ali i porast zanimanja za unutrašnjost zemlje, izvijestili su iz HTZ-a.

HTZ je tradicionalno nositelj hrvatskog nastupa na sajmu za široku publiku f.re.e., koji je za hrvatski turizam važan i zbog najvećeg udjela Bavaraca u ukupnim godišnjim dolascima i noćenjima njemačkih turista u Hrvatskoj. Predstavlja se i više od 25 turističkih tvrtki i zajednica iz Hrvatske.

Na sajmu je u sklopu hrvatske konferencije za medije u četvrtak održano i posebno destinacijsko predstavljanje Zagreba i Slavonije, čemu su uz direktoricu Turističke zajednice grada Zagreba (TZGZ) Martinu Bienenfeld i župana Osječko-baranjskog Ivana Anušića prisustvovali i ministar turizma Gari Cappelli, direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić te vlasnik touroperatora I.D.Riva Tours Selimir Ognjenović, koji je prvi počeo s organiziranim vođenjem Bavaraca u Slavoniju.

Cappelli je istaknuo važnost njemačkog i bavarskog tržišta, uz poruku da se uz porast zanimanja za unutrašnjost zemlje iz Bavarske "primjećuje i da bavarsko tržište pokazuje svojevrsne promjene te Hrvatsku sve više umjesto kao auto destinaciju, prepoznaje i kao avio destinaciju".

Direktor Staničić naglasio je pak zadovoljstvo što se HTZ s brojnim partnerima i njemačkoj publici ove godine na tom sajmu predstavlja i sa Slavonijom. "Slavoniju smo prikazali kao najljepšu hrvatsku turističku tajnu, a Zagreb uz ostalo i kao trostrukog osvajača nagrade za najbolji Advent u Europi. Uz to, ove se godine na sajmu f.re.e hrvatska ponuda predstavlja na dosada najvećem izložbenom štandu, drugom po veličini na cijelom sajmu, odmah iza domaćina Bavaraca", rekao je Staničić.

Poručio je da se u suradnji s medijskom kućom "Münchner Merkur" u središtu Muenchena organizira Večer Slavonije i Zagreba, kao i da se dobrim pokazuje već ranije pokrenuta suradnja TZ Istre i nogometnog kluba Bayern, slijedom čega su hrvatski štand posjetili i legenda tog kluba Giovanne Elber te njihov direktor marketinga Andreas Jung.

Voditeljica ispostave HTZ-a u Muenchenu Nera Miličić poručila je da je Bavarska vrlo važna za hrvatski turizam jer generira gotovo polovicu svih dolazaka njemačkih gostiju u Hrvatskoj.

Na sajmu su se hrvatski predstavnici sreli i sa brojnim njemačkim partnerima, poput touroperatora FTI, portala Lust auf Kroatien i ID Riva Toursa, čiji je vlasnik Ognjenović poručio da hrvatski turizam ove godine treba obraniti tržišnu poziciju na njemačkom tržištu.

Iz Njemačke je ukupno prošle godine u Hrvatsku došlo 2,9 milijuna turista ili 6 posto više nego u 2017., dok je noćenja bilo 21,2 milijuna ili 2 posto više.

(Hina)
 

Vijesti iz medija | Sajmovi | Hrvatski izvoz