Premijer Plenković i ministri u Rimac Automobilima o potencijalima autoindustrije

Slika /slike 1/Promet i pomorstvo/rimac-vlada.jpg

Premijer Andrej Plenković i pet ministara te predstavnici uprava auto kompanija Hyundai i Porsche u petak u tvrtki Rimac Automobili razgovaraju o potencijalu i privlačenju autoindustrije u Hrvatsku, a vlasnik te tvrtke Mate Rimac uvodno im je predstavio studiju s konkretnim smjernicama za privlačenje te industrije.

Premijer Andrej Plenković i pet ministara te predstavnici uprava auto kompanija Hyundai i Porsche u petak u tvrtki Rimac Automobili razgovaraju o potencijalu i privlačenju autoindustrije u Hrvatsku, a vlasnik te tvrtke Mate Rimac uvodno im je predstavio studiju s konkretnim smjernicama za privlačenje te industrije.
 
Današnjem susretu prethodio je sastanak premijera Plenkovića početkom tjedna s Rimcem, osnivačem jedne od vodećih tvrtki za proizvodnju električnih vozila i tehnologije visokih performansi, nakon čega je najavljen posjet toj tvrtki u Svetoj Nedelji.
 
Uz premijera, u tvrtku su došli i ministri financija Zdravko Marić, gospodarstva Darko Horvat, regionalnog razvoja i fondova EU Gabrijela Žalac, rada Marko Pavić i obrazovanja Blaženka Divjak, potom župan zagrebačke županije Stjepan Kožić, gradonačelnik Svete Nedjelje Dario Zurovec te ostali.
 
Iz tvrtki Hyundai Motor Group i Porsche, koje su do sada investirale u Rimac Automobile - Porsche 18 milijuna eura, a Hyundai i Kia 80 milijuna eura, prisutni su izvršni dopredsjednik za proizvode i strategiju Hyndaija Thomas Schemer i drugi čovjek Porschea te zamjenik predsjednika izvršnog odbora Lutz Meschke.
 
Po dolasku u Rimac Automobile, premijer i ostali gosti prvo su obišli proizvodni pogon, a nakon toga je Rimac predstavio studiju s konkretnim smjernicama i koracima za privlačenje automobilske industrije u Hrvatsku.
 
Rimac je pritom napomenuo da su je ozbiljno pripremali dvije godine, naglasivši da bi Hrvatska bila privlačna proizvođačima i za druge investicije u autoindustriji kada bi imala i pokazala neke komparativne prednosti. Time bi, rekao je, mogla ući i u nečiji izbor kao ulagačko odredište, što nažalost trenutno nije slučaj.
 
Iznio je primjere Slovačke i Estonije, koje su sa sličnim brojem stanovnika kao i Hrvatska u zadnjih 10-ak godina od ulaganja u autoindustriju uspjeli znatno povećati BDP-a, što Rimac vjeruje da je moguće i u Hrvatskoj te je naglasio kako je ključ uspjeha za auto industriju strategija i vizija zemlje što želi i gdje stići u tom smislu.
 
(Hina)

Pisane vijesti