Potrebna snažnija međunarodna promocija kvalitetne hrvatske arhitekture

Slika /slike 1/Graditeljstvo/shutterstock_140023138_cr.jpg

Arhitektura se treba više uključiti u opće aktivnosti promidžbe hrvatskoga gospodarstva u inozemstvu koje HGK provodi kroz projekt Go Global – Go Virtual, a od sredine 2021. godine kada se globalna situacija stabilizira, i izložbom na Expou u Dohi te u predstavništvima HGK u inozemstvu.

Predsjednik HGK Luka Burilović sastao se s novoizabranim vodstvom Udruženja arhitekata HGK, predsjednikom Tihomilom Matkovićem i njegovim zamjenicima Ivanom Križićem i Ervinom Miheljom, a glavne teme razgovora su bile sektorsko povezivanje i potreba snažnije promocije kvalitetne domaće arhitekture u svijetu. Zaključeno je da bi sektorsko povezivanje prije svega trebalo biti fokusirano na jačanje suradnje arhitekata s izvođačima radova, ali i svim drugim inženjerskim strukama i proizvođačima koji sudjeluju u građenju.

"Aktivno potičemo sva Udruženja HGK vezana za građevinsku struku na aktivniju suradnju jer zajedničkim djelovanjem guraju jedni druge, a time i cjelokupno gospodarstvo, naprijed. To umrežavanje je posebno važno i s aspekta obnove od potresa koja čeka Zagreb i okolicu", istaknuo je Burilović, a potpredsjednica HGK za graditeljstvo, promet i veze Mirjana Čagalj rekla je da Komora već radi na organizaciji zajedničke sjednice vodstva svih Udruženja građevinskog sektora upravo s tim ciljem.

Burilović je naglasio da će HGK nastaviti davati potporu struci i u uspostavi boljeg zakonodavnog okvira. Što se tiče međunarodne promocije kvalitetne hrvatske arhitekture, iz Udruženja su predložili da se realizira putujućom izložbom, uz potporu HGK.

"U razgovoru s kolegama, iskristalizirala se ideja putujuće izložbe najboljih ostvarenja hrvatske arhitekture koju bi organizirali u suradnji s Udruženjem hrvatskih arhitekata, putem HGK predstavništva. Ideja je dobrim fotografijama predstaviti svu nagrađenu arhitekturu proteklih petnaest godina i na svakoj fotografiji imati QR kôd za više informacije na web mjestu, koje također treba oformiti", pojasnio je Matković, a Burilović se složio s takvom idejom, uz napomenu da bi, s obzirom na epidemiološku situaciju, trebalo razmisliti o tome da izložba bude virtualna.

Predložio je i da se arhitektura više uključi u opće aktivnosti promidžbe hrvatskoga gospodarstva u inozemstvu koje HGK trenutno provodi kroz projekt Go Global – Go Virtual, a od sredine iduće godine kada se globalna situacija stabilizira, i izložbom na Expou u Dohi te u predstavništvima HGK u inozemstvu.

(HGK)

Pisane vijesti | Događanja | Hrvatski izvoz