Poslovni su im rezultati ove godine bolji nego lani, najviše izvoze u Sloveniju, Njemačku i Švicarsku

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_189054536_cr.jpg

Tvrtka Swisscolor iz Donje Bistre bilježi stalni rast i povećanje proizvodnje, kao rezultat stalnog ulaganja u kapacitete, strojeve, i tehnologiju. Izvozi najviše u Sloveniju, Njemačku i Švicarsku i stalno radi na povećanju izvoza.

Većina nas vjerojatno se već navikla na potrebu, propisanu kao obvezu, korištenja dezinfekcijskih sredstava na ulazu u trgovine, ugostiteljske objekte, institucije, i to postaje rutina i bonton u “novom normalnom”, kao pozdrav pri ulasku. Jedno od rješenja tako je i domaći proizvod. Riječ je o brendu Fresh Line, tvrtke Swisscolor iz Donje Bistre na zapadu Zagrebačke županije. Oni u poslu s dezinficijensima nisu od jučer, naprotiv, kako kaže direktor Krešimir Dujmović, proizvodnju su započeli još 2017.

Prve tri obuhvaćaju artikle za svaki dom, poput tekućih sapuna, gelova za tuširanje, šampona za kosu, deterdženata za suđe, omekšivača za rublje, sredstava za čišćenje različitih površina (podovi, pećnice, namještaj…), pranje stakala, sve do odmaščivaća, autošampona, industrijskog čistača, sredstava za kemijsko čišćenje, glicerina… Ostalo se odnosi na proizvode za retenciju, optičko bijeljenje, bojenje, tisak, polimere, dekolorante…

Od poslovanja s bojilima za tekstil i papir, jer od 1990. su bili zastupnici i distributeri švicarskog koncerna Ciba za Hrvatsku i BiH, tvrtki je i ostalo ‘švicarsko’ ime, svi Cibini zastupnici u Europi nosili su naziv Swisscolor. No, svi su proizvodi razvijeni i napravljeni ovdje, s tim da većina sirovina koje koriste dolazi iz inozemstva. U određenom trenutku se reaktivirala proizvodnja alkohola u Hrvatskoj, međutim ni nakon više pokušaja nismo ga uspjeli kupiti”, objašnjava Dujmović nedavne poremećaje zbog “više sile”.

No, s pojavom pandemije skočila je potražnja za dezinfekcijskim sredstvima pa je i Swisscolor povećao proizvodnju. Svojevrsni hit je Fresh Line Clean San HS, za dezinfekciju ruku. Unatoč pandemiji, poslovni su im rezultati ove godine bolji nego lani (prema Poslovnoj Hrvatskoj u 2019. imali 14.512.472 kuna prihoda).

“Bilježimo stalni rast i povećanje proizvodnje, kao rezultat stalnog ulaganja u kapacitete, strojeve, i tehnologiju. Izvozimo, najviše u Sloveniju, Njemačku i Švicarsku i stalno radimo na povećanju izvoza”, poručuje čelnik Swisscolora.

Proveli su jedan projekt financiran iz EU fondova, izgradili i opremili novi pogon, bespovratno dobivši 2,41 milijun kuna, ukupna vrijednost bila je 6,89 milijuna. 

Potpore za očuvanje radnih mjesta zbog pandemije nisu koristili jer su stalno radili, bez zastoja, ali prepreka je bilo. Onih latentnih koje tište poduzetnike. Naša država uglavnom spašava velike posrnule tvrtke, koje je u načelu nemoguće izliječiti, umjesto da podupire male perspektivne tvrtke, kao što smo npr. mi”, bez krzmanja će Dujmović.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz