Plasman Podravkinih proizvoda u Rusiji raste

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/P-H20161113010032.jpg

Podravka je tijekom 2016. godine prodala više od 30 milijuna komada svojih proizvoda na tržištu Rusije. Danas izvozi u više od 60 zemalja, ima 15 vlastitih kompanija na različitim tržištima, 12 filijala, vlastitu distribuciju u 9 zemalja i 17 pogona za proizvodnju u 4 zemlje.

Hrvatska najveća prehrambena kompanija Podravka obilježila je u Rusiji 50 godina rada na tom tržištu. Danas su Podravkini proizvodi dostupni širom Ruske federacije – od Kaljingrada do Dalekog istoka, a Vegeta je lider među proizvodima.
 
Cilj Podravke je u narednih 5 godina rasti na međunarodnim tržištima, kako organski tako i kroz strateška partnerstva sa lokalnim kompanijama na tržištu. Rusiju se gleda kao glavno tržišta za daljnji rast i razvoj koristeći oba modela, a očekuje se dvoznamenkaste stope rasta.
 
Rusko tržište je postalo prvo Podravkino izvozno tržište još daleke 1967. Od tada se puno toga promijenilo, no u globalnoj strategiji kompanije – rusko tržište je vodeće u smislu rasta i mogućnosti razvoja, rekao je predsjednik uprave Podravke  Zvonimir Mršić.
 
Na upit ruskih novinara o mogućem otvaranju proizvodnje u Rusiji, Mršić je rekao da je to plan bio prije četiri godine ali je proces zbog devalvacije rublje zaustavljen.  Zbog rasta Podravkinih proizvoda u volumenu i vrijednosti na ruskom tržištu 2016. godine taj plan stoji i realizirat će se kroz akviziciju, greenfield ili brownfield ulaganje.
 
Regija Rusija, ZND i Baltik, u prošlogodišnjih devet mjeseci ostvarili su najveći rast unutar Podravka Grupe. Ukupna prodaja hrane i lijekova na ruskom tržištu bila je 23,5 milijuna eura, što je rast od 55,2 posto u odnosu na godinu ranije.
 
Podravka je tijekom 2016. godine prodala više od 30 milijuna komada svojih proizvoda na tržištu Rusije. Ukupni prihodi Podravke prema procijeni lani su bila između 530 do 550 milijuna eura, što znači da gotovo pet posto prihoda dolazi s ruskog tržišta.
 
Podravka je lider na ruskom tržištu u djelu univerzalnih začina i juha u vrećici za kuhanje te predvodnik trendova u stvaranju prehrambenih proizvoda. Ovisno o kategoriji, vrsti proizvoda, regiji u kojoj su predstavljeni, Podravka je među tri vodeće kompanije u odnosu na konkurenciju. U segmentu univerzalnih začina, koji ima najviši prioritet, Podravka je drugi proizvođač u količinskom i vrijednosnom smislu.
 
Podravka danas izvozi u više od 60 zemalja, ima 15 vlastitih kompanija na različitim tržištima, 12 filijala, vlastitu distribuciju u 9 zemalja i 17 pogona za proizvodnju u 4 zemlje. Sveukupno zapošljava 6200 ljudi, dok je u kompaniji Podravka Rusija trenutno zaposleno 27 djelatnika.
 
(Večernji list)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz