Pan parket Čačinci: Svjetski poznati i iz male sredine

Slika /slike 1/Poljoprivreda i ribarstvo/shutterstock_167871503_cr.jpg

Pan parket 90 posto svojih proizvoda izvozi diljem svijeta, sirovinu nabavljaju od Hrvatskih šuma, a zapošljavaju 130 radnika. Svake godine investiraju kako bi opstali na tržištu i bili konkurentni tvrtkama diljem svijeta koje se bave ovom djelatnošću.

Tvrtka Pan parket Čačinci, smještena u industrijskoj zoni u Orahovici, jedan je od svijetlih primjera uspješnog poslovanja kako u Slavoniji tako i u cijeloj Hrvatskoj.
 
Pan parket lider je u proizvodnji troslojnog parketa, lakiranog i uljanog, kojeg proizvode u 350 vrsta, i ako u budućnosti budete koračali po troslojnom parketu u New Yorku, Londonu, Berlinu ili Tokiju, možda hodate baš po slavonskom hrastu nastalom u pogonu u Orahovici.
 
Pan parket 90 posto svojih proizvoda izvozi diljem svijeta, sirovinu nabavljaju od Hrvatskih šuma, a zapošljavaju 130 radnika. Svake godine investiraju kako bi opstali na tržištu i bili konkurentni tvrtkama diljem svijeta koje se bave ovom djelatnošću. A to, prema riječima direktora organizacije rada Pan parketa Damira Kelave, nije lak posao. Samo su prošle godine investirali oko devet milijuna kuna u modernije tehnologije proizvodnje, no ističe da je od toga još važnije imati zadovoljne radnike.
 
- Naša konkurencija dolazi iz cijelog svijeta. No, opstali smo i rasli sve ove godine, jer imamo kvalitetan proizvod, jer poštujemo dogovorene rokove isporuke i jer poštujemo partnerske odnose s našim klijentima. Osim toga, svu našu dobit reinvestiramo. Nove investicije planiramo i u ovoj godini, a sve u cilju zadržavanja ovako visoke razine zaposlenosti, omogućavanja razvoja tvrtke i da bi generacije koje dolaze iza nas imale budućnost normalnog rada u ovoj tvrtki. Konstatno ulažemo u opremu, ali i u ljude, jer bez njih zasigurno ne bismo uspjeli - kaže Kelava.

Ministarstvo poljoprivrede ove je godine donijelo Odluku o dodjeli potpore male vrijednosti Pan parketu d.o.o. za financiranje sušare, odnosno, kao dopunu privatnom financiranju ulaganja u iznosu od 400 tisuća kuna. Pan parket primjer je kako jedna tvrtka, čak i za europske i svjetske prilike, s proizvodima od slavonskog hrasta može biti uspješna proizvodeći u jednoj maloj sredini.

- Uz odličnu organizaciju poslovanja treba svakako reći da je drvna industrija strateška industrija u Hrvatskoj, jer je 50 posto naše zemlje pod šumama. Imamo najbolji hrast i to je bila osnova za investiciju i razmišljanja za ulaganja u našoj tvrtki. Gotovi podovi budućnost su već jako dugo u Europi i svijetu, brzo se i jednostavno postavljaju, a hrastovi troslojni parketi kakve mi proizvodimo visoko su kvalitetom iznad ostalih parketa - kaže Kelava.

(Glas Slavonije)
 

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz