Otvorene nove Carwiz poslovnice u Češkoj i Portugalu

Slika /slike 1/Promet i pomorstvo/shutterstock_186282902_cr.jpg

CARWIZ rent a car, jedini hrvatski rent-a-car putem franšizne mreže posluje na čak četiri kontinenta i u 20 zemalja čime sve više jača svoju poziciju u svijetu dokazujući kako su inovacija i poslovanje temeljeno na partnerskom odnosu ključ uspješnosti. Kontinuirana dvosmjerna komunikacija za vrijeme krize rezultirala je novim suradnjama i novootvorenim poslovnicama u najprometnijim češkim središtima, u Pragu i Ostravi. Ujedno, pokrenuta je suradnja u Portugalu, kao i poslovnice u Lisabonu, Sintri i Evori.

Zahvaljujući franšiznom modelu temeljem kojeg posluje u čak 20 zemalja a koji je svoju održivost pokazao i u krizi, Carwiz je sklopio dvije nove franšizne suradnje – u Češkoj i Portugalu. Kontinuirana dvosmjerna komunikacija za vrijeme krize rezultirala je novim suradnjama i novootvorenim poslovnicama u najprometnijim češkim središtima, u Pragu i Ostravi. Ujedno, pokrenuta je suradnja u Portugalu, kao i poslovnice u Lisabonu, Sintri i Evori.

Suočen sa COVID-19 pandemijom CARWIZ rent a car je usmjerio svoje strategije na poboljšanje poslovnih procesa i uspješno upravljanje krizom.

„U prvoj fazi krize provodili smo online edukacije s franšiznim partnerima, upravljali krizom glede na propisane mjere zemlje u kojoj franšize posluju, te implementirali nove načine poslovanja. Sva znanja i napore uložili smo kako bi sve pripreme za moguću sezonu bile odrađene i naši franšizni partneri bili spremni za rad.“, objašnjava direktor prodaje Borko Ribić nove poslovne poteze namijenjene poboljšanju iskustva klijenata uvođenjem bezkontaktnog preuzimanja vozila i online check in opcijom.

Carwiz se novim poslovnim potezima još jednom nametnuo kao predvodnik inovacija u industriji jer u odnosu na druge franšizne modele, prednost Carwiza je u tome da se model temelji na apsolutnoj inovaciji koju partner stječe sklapanjem franšiznog ugovora, dok je s druge strane svaki partner potpuno neovisan kada govorimo o nabavi flote vozila i modelu poslovanja.

Do jučer prednost giganta u rent a car industriji, s dolaskom krize pokazala se kao opasnost za franšizera ako su na primjer korporativnim ugovorima definirani nabava i financiranje flote s dobavljačem/proizvođačem automobila.

„Svaki franšizni partner implementirajući Carwiz standarde u načinu poslovanja i kvaliteti usluge zadržava samostalnost poslovanja koja u vremenima krize ne postaje uteg tvrtke i odlučujući faktor, već putem ugovora partner koristi prednosti brenda u cijelosti. Tako svaki partner ostvaruje potpunu uspješnost metodom provjerene kvalitete i prilagođavanja poslovanja tržištu u kojem posluje“., dodaje Ribić.

Na case studyju Carwiza franšizni model je još jednom pokazao održivost poslovanja koja unatoč smanjenim prihodima uzrokovanim krizom nije stala, već je poboljšana s inovacijama i mentorskim odnosom čiji je cilj savladavanje izazova u novom poslovnom okruženju.

(Poslovni dnevnik)
 

Vijesti iz medija | Događanja | Hrvatski izvoz