"Ostaklili pola Zagreba", a nakon izgradnje vlastite staklane kreću u osvajanje svijeta

Slika /slike 1/Obrt/shutterstock_189054536_cr.jpg

Kako je njihova kvaliteta već odavno odjeknula i u inozemstvu, nakon Zagreba kreću u "ostakljivanje" Londona i britanskog tržišta. Svoj su proizvodni proces zaokružili izgradnjom vlastite staklane, a kako se vode time da prostora za napredak uvijek ima, njihova priča vani tek kreće, i to intenzivnim korakom.

Rugvička tvrtka KFK, što bi značilo "krov, fasada i konstrukcija", prisutna je doslovno svugdje po Zagrebu. Naime, ovaj lider na tržištu aluminijskih i staklenih fasada u Europi radio je na svim novijim poslovnim zgradama u glavnom gradu Hrvatske pa mnogi vole reći da su "ostaklili su pola Zagreba", ali i zračne luke u Zagrebu, Splitu i Dubrovniku, sportsku dvoranu Višnjik u Zadru te brojne hotele i stambene zgrade.

Kako je njihova kvaliteta već odavno odjeknula i u inozemstvu, nakon Zagreba kreću u "ostakljivanje" Londona i britanskog tržišta. Svoj su proizvodni proces zaokružili izgradnjom vlastite staklane, a kako se vode time da prostora za napredak uvijek ima, njihova priča vani tek kreće, i to intenzivnim korakom.

Kako bi u tome uspjeli i zadržali visoku razinu poslovanja, ulagali su sredstva u razvoj novih proizvodnih kapaciteta, primjenjivali napredne opreme, usavršavali djelatnike i razvoj novih i inovativnih rješenja u dizajnu, izradu te montažu aluminijskih i staklenih fasada. Ta ih je činjenica i svijest potaknula da prijave izgradnju vlastitog pogona za obradu stakla i njegovo opremanje suvremenom tehnologijom, a cjelokupni projekt nove staklane vrijedio je više od 142,5 milijuna kuna.

Prijavili su se na pozive Izgradnja proizvodnih kapaciteta MSP i ulaganje u opremu te Kompetentnost i razvoj MSP, u sklopu kojih im je HAMAG-BICRO-a dodijelio 42,7 milijuna kuna potpore. Upravo su pomoću ova dva poziva u tvrtki zaposlili oko 50 novih djelatnika.

"Željeli smo ostvariti snažniju prisutnost i konkurentnost na domaćem, a još više na stranom tržištu. Imati svoj vlastiti pogon za obradu stakla iznimno nam je važno jer nam omogućava da objedinimo sve procese unutar tvrtke te nam smanjuje mogućnost problema s dobavljačima, isporukama, kvalitetom i rokovima, koji su ključni u ovoj industriji. HAMAG -BICRO nam je uz financijsku potporu pomogao i u praćenju provedbe i realizacije samog projekta, što je od velike važnosti za nas poduzetnike. Sigurni smo kako će se suradnja s Agencijom nastaviti uspješno provoditi i dalje, kroz neke nove natječaje", poručila je Ana Ljevar, marketinška menadžerica tvrtke KFK, te pritom istaknula da su prepoznatljivi u okvirima "zelene gradnje" koju namjeravaju još snažnije pozicionirati u građevinskoj industriji i tako promicati pozitivan odnos prema okolišu.

(Poslovni dnevnik)

Vijesti iz medija | Strana tržišta | Hrvatski izvoz